galobasket

Όπως λέμε καλό μπάσκετ, όπως λέμε Γκάλης…

Posts Tagged ‘Δημοσιογράφοι’

Πίσω από όλα βρίσκονται οι κακοί ξένοι!

Posted by akilas στο 24 Αυγούστου 2010

Ήθελα να γράψω ένα σχετικό άρθρο για τα επεισόδια που έγιναν στο τουρνουά Ακρόπολις έπειτα από την ανακοίνωση της αυριανής τιμωρίας αλλά δεν άντεξα. Αφορμή στάθηκε το άρθρο ενος από τους ευφυέστερους Έλληνες δημοσιογράφους. Πρόκειται για τον Φίλιππο Συρίγο και το άρθρο με τίτλο: «Προς εξόντωση» 

Προτου αναφερθώ στα γραφόμενα του κ. Συρίγου ήθελα να κάνω μια αναδρομή σε κάποια άρθρα άλλων γνωστών δημοσιογράφων. Είχαμε στις 23/08/2010 το άρθρο του κ. Κογκαλίδη με τίτλο: «Ισ-πανικός δάκτυλος» , είχαμε στις 23/08 στο SentraGoal το άρθρο με τίτλο: «Δάχτυλος των Ισπανών» , στις 22/8 το άρθρο του Αντώνη Καλκαβούρα με τίτλο: «Την τιμωρία μας ζητούν οι Ισπανοί» , την δημοσίευση στο Sport24: «Κάπισιτς: Δάχτυλος Ισπανών» , «Ανεπίσημη δυσφορία για FIBA»

Όλα τα παραπάνω δημοσιεύματα κινούνται προς την ίδια περίπου κατεύθυνση δηλαδή ότι πίσω από την επικείμενη τιμωρία των διεθνών μας βρίσκονται ξένοι παράγοντες με πρώτους και καλύτερους τους Ισπανούς. Θα σχολιάσω το άρθρο του Φ.Συρίγου παράγραφο – παράγραφο (με έντονα γράμματα είναι το κείμενο του κ.Συρίγου) και πιστέυω ότι μέσα από αυτό θα δώσω επαρκείς απαντήσεις για τη γνώμη μου αναφορικά με την ανάμειξη των Ισπανών όπως περνάει μέσα και από τα παραπάνω άρθρα.

Φ.Σ.: Αλλά κι αυτή η αθεόφοβη, τι στο διάβολο ήθελε και διέσυρε, τον έναν μετά τον άλλον, σχεδόν όλους τους αντιπάλους της στα ματς προετοιμασίας;

ΓΙΑ να προκαλέσει, άραγε, εκτός από τον δικό μας θαυμασμό, τον φθόνο και τον φόβο των άλλων ομάδων, οι οποίες απροκάλυπτα απαιτούν τώρα εξοντωτικές ποινές στους παίκτες που αμυνόμενοι πήραν μέρος στα επεισόδια της περασμένης Πέμπτης;

Από τα παραπάνω συνάγεται ότι η τρομερή απόδοση των Ελλήνων φόβισε τις ξένες ομάδες, οι οποίες απαιτούν εξοντωτικές ποινές για τους αμυνόμενους παίκτες της Εθνικής μας.

Νομίζω ότι με τη λέξη αμυνόμενοι ο κ.Συρίγος αθώωσε όλους εμπλεκόμενους Έλληνες παίκτες στον καυγά, θεωρώντας ότι αφού ήταν αμυνόμενοι δεν έφταιγαν για το ροντέο. Βέβαια το ποιός είναι αμυνόμενος ή όχι πολλές φορές είναι σχετικό, ενώ αν κάποιος σου επιτεθεί δεν θα φταις για  όσα επακολουθήσουν!

Ο χαρακτηρισμός των επικείμενων ποινών εξοντωτικές έχει μεγάλο ενδιαφέρον.

Φ.Σ: ΕΧΟΥΝ τρομάξει όλα τα φαβορί του παγκόσμιου πρωταθλήματος, που αρχίζει το Σάββατο στην Τουρκία. Πρώτοι πρώτοι οι τροπαιούχοι Ισπανοί, οι οποίοι έχουν δύο πολύ σοβαρές απουσίες. Και από κοντά οι Αμερικανοί, που θα παίξουν χωρίς τα μεγάλα αστέρια του Πεκίνου και οι οικοδεσπότες, που μας έχουν στον όμιλό τους.

Η ελληνική ομάδα, πριν από τη σερβική προβοκάτσια στο τουρνουά «Ακρόπολις», έμοιαζε ασυγκράτητη και ικανή να μην κάνει εκπτώσεις στο χρώμα του μεταλλίου που έχει ως στόχο της να κατακτήσει. Τώρα η τύχη της θα εξαρτηθεί από τις διαθέσεις της παγκόσμιας ομοσπονδίας, η οποία ενδέχεται αύριο να ανακοινώσει, ενάντια στους κανόνες της, μη εφέσιμες ποινές, ώστε να χάσουν κάποιους αγώνες οι παίκτες που θα τις… εισπράξουν.

Με την απόδοσή της η Ελλάδα μέχρι την διακοπή στο παιχνίδι με τη Σερβία είχε τρομάξει όλα τα φαβορί της διοργάνωσης (Ισπανία και Η.Π.Α.). Σίγουρα θα μιλάει για όλα τα προηγούμενα παιχνίδια της Εθνικής πριν αυτό της Σερβίας όπου δεν τρόμαξε και κανέναν με την απόδοσή της μάλλον προβλημάτισε.

Σημαντικό επίσης σημείο του άρθρου αποτελούν οι μη εφέσιμες ποινές ενάντια στους κανόνες που ενδέχεται να λάβει η ΦΙΜΠΑ, ώστε να χάσουν κάποιους αγώνες οι παίκτες που θα τις εισπράξουν.

Φ.Σ: ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να ξέρει πόσα ματς θα περιλαμβάνει ένας τέτοιος αποκλεισμός. Με ένα ή δύο, δηλαδή εναντίον Κίνας και Πόρτο Ρίκο, το κακό μπορεί να θεωρηθεί μικρό. Αν όμως οι τρεις «υπόδικοι» Ελληνες παίκτες (Φώτσης, Τσαρτσαρής, Σχορτσανίτης) δεν παίξουν και στον αγώνα με την Τουρκία, τότε δεν θα μιλάμε για τιμωρία, αλλά για εξόντωση, χάριν των ισχυρών και των διοργανωτών του πρωταθλήματος. Οπότε, τι νόημα θα έχει η συμμετοχή μας;

Με 1-2 αγωνιστικές το κακό θα θεωρηθεί μικρό, ενώ με 3 θα μιλάμε για εξόντωση χάριν των ισχυρών (ΗΠΑ και Ισπανία λέω εγώ) και των διοργανωτών. Επομένως εξοντωτικές είναι οι ποινές > 2 αγωνιστικών.

Κατ αρχήν είναι άτοπο να μιλάμε για εξόντωση χάριν των ισχυρών αφού όσο μεγαλώνουν οι ποινές των παικτών τόσο μεγαλώνει και η πιθανότητα να χάσουμε την πρώτη θέση και άρα ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ οι πιθανότητες να αγωνιστούμε με τα 2 φαβορί τα οποία μας ‘τρέμουν» και έχοντας όλους τους παίκτες στη διάθεσή μας για τουλάχιστον 2 αγώνες. Αυτό προκύπτει από το Σύστημα της διοργάνωσης όπου αν τερματίσει η Ισπανία, οι Η.Π.Α. και η Ελλάδα στην πρώτη θέση των ομίλων τότε μόνο στον τελικό μπορούν τα 2 φαβορί να αντιμετωπίσουν την Ελλάδα. Αντίθετα αν καταλάβουμε τη δεύτερη θέση και οι άλλοι 2 την πρώτη τότε στους 8 θα αντιμετωπίσουμε τις Η.Π.Α. και στους 4 την Ισπανία.

Αν καταλάβουμε την 3η θέση πάλι στον τελικό θα βρούμε τα 2 φαβορί, εκτός αν οι Ισπανοί καταλάβουν τη 2η θέση του ομίλου και παίξουμε στο χιαστί έχοντας όλους τους παίκτες στη σύνθεσή μας!! Για ποια εξοντωτική ποινή μιλάμε λοιπόν όταν στην κρίσιμη φάση των 16 και των 8 θα έχουμε όλους τους παίκτες στη διάθεσή μας;

Επίσης με την 4η θέση στον όμιλό μας παίζουμε με Ισπανούς στους 16 (αν έχουν τερματίσει 1οι) και στους 4 με τους Αμερικάνους. Άρα πάλι αυξάνονται οι πιθανότητες να πέσουμε πάνω σε αυτούς που μας τρέμουν και είναι πίσω από τις ποινές μας προκειμένου να τους αποφύγουμε αλλά όχι μόνο δεν τους αποφεύγουμε αλλά πέφτουμε και πάνω τους χωρίς απουσίες!!

Στο 2ο σκέλος που αναφέρεται στους διοργανωτές, ναι οι Τούρκοι θα είχαν μεγάλο όφελος αν οι παίκτες μας έχαναν 3 αγωνιστικές αφού την 3η αγωνιστική ως γνωστόν θα παίξει η Τουρκία με την Ελλάδα.

Το τελείωμα της παραγράφου με την πρόταση: Οπότε τι νόημα θα έχει η συμμετοχή μας ; με κάνει να αναρωτιέμαι αν έχει καταλάβει την σημασία των νοκ αουτ παιχνιδιών τόσα χρόνια ο κύριος Συρίγος καθώς επίσης με κάνει να αναρωτιέμαι κατά πόσο πιστεύει ο ίδιος συνολικά την Εθνική μας ομάδα. Μάλλον για άλλοθι ψάχνει σε περίπτωση αποτυχίας με άγνωστους οφελούμενους.

Φ.Σ: ΓΙΑΤΙ εκείνο που προκαλεί πολύ μεγάλες απορίες είναι ότι ποτέ στο παρελθόν η FIBA δεν αντιμετώπισε ανάλογα επεισόδια με τον τρόπο που επιχειρεί να το κάνει σήμερα. Το 1983 στη Λιμόζ Ιταλοί και Γιουγκοσλάβοι δέρνονταν σε αγώνα του Ευρωμπάσκετ επί μισή ώρα και δεν τιμωρήθηκε κανείς! Το 2001 στην Αττάλεια έγινε πάλι γενική σύρραξη και την άλλη μέρα όλοι έπαιξαν κανονικά! Οσο για το 2006, όλοι θυμόμαστε τι έκανε ο Βαρεχάο στον Ζήση· τον χτύπησε εν ψυχρώ, τσακίζοντάς του το πρόσωπο, και δεν δέχτηκε ούτε επίπληξη…

Ποιοι ηγούνταν της ΦΙΜΠΑ στα παραπάνω περιστατικά;

Επίσης παραθέτω αυτούσιο μέρος του άρθρου του Γιάννη Ψαράκη, ο οποίος όπως πάντα έχει δυνατή μνήμη, με τίτλο: «Και τώρα κάνουμε το σταυρό μας» όπου υπάρχουν και περιπτώσεις τιμωρίας απλά το κοινό σημείο και των τιμωριών είναι η χρονική υστέρηση των 2 περίπου μηνών:

«…….από την Παγκόσμια Ομοσπονδία η οποία σε ανάλογες παρόμοιες περιπτώσεις έδειξε μεν ευαισθησία (ως όφειλε) αλλά οι αποφάσεις για τις τιμωρίες των παικτών βγήκαν με χαρακτηριστική καθυστέρηση.
Πιο συγκεκριμένα, ο Ιταλός Στέφανο Μαντσινέλι ο οποίος γρονθοκόπησε κατά τη διάρκεια φιλικού αγώνα Ιταλίας-Καναδά αντίπαλό του, σε αγώνα μάλιστα που ήταν καθαρά προπονητικού χαρακτήρα και όχι επίσημο τουρνουά στο καλεντάρι της FIBA όπως το «Ακρόπολις» τιμωρήθηκε με αποκλεισμό 2 αγώνων. Τα χειρότερα περίμεναν όμως δύο Ουρουγουανούς και έναν Μεξικανό οι οποίοι πλακώθηκαν στο ξύλο στις 23 Αυγούστου κατά τη διάρκεια αγωνα του τουρνουά «Αμέρικας» με τους δύο Ουρουγουανούς να αποκλείονται για δυο χρόνια με τον Μεξικάνο Μπεκ να αποκλείεται με ένα χρόνο από κάθε διεθνή διοργάνωση!
Που υπάρχει η ελπίδα να μην τιμωρηθούν, τουλάχιστον άμεσα, οι δικοί μας παίκτες; Στο γεγονός ότι η FIBA πήρε τις αποφάσεις για τις τιμωρίες και των τεσσάρων αυτών παικτών μετά από 2 μήνες και πιο συγκεκριμένα στις 17 Οκτωβρίου του 2009.»

Επιλεκτική επομένως η μνήμη περι μη τιμωρίας;

Σε κάθε περίπτωση και αν τιμωρηθούν Σέρβοι και Έλληνες τόσο γρήγορα με βάση το παρελθόν αντίστοιχων περιστατικών, θα δημιουργηθεί προηγούμενο το οποίο όλοι θα  θυμούνται και θα συγκρίνουν αποφάσεις και στάσεις. Το ζήτημα είναι αν θα πρέπει από εδώ και στο εξής τα αντανακλαστικά ομοσπονδιών να είναι γρήγορα ή όχι καθώς και αν πράξεις όπως αυτές που είδαμε αξίζουν τιμωρίας. Μάλλον όμως σημασία έχει ότι φταίνε περισσότερο οι Σέρβοι καθώς προκάλεσαν Χ έναντι Χ-3, χτύπησαν Χ έναντι Χ-2 πριν τον τσακωμό……:

Φ.Σ: ΑΛΛΑ εν πάση περιπτώσει, αν τελικά πρόκειται να τιμωρηθούν οι τρεις παίκτες μας, θα λάβει κανείς υπόψη του ότι πριν Ελληνας παίκτης χτυπήσει αντίπαλο, οι Σέρβοι είχαν ένα σκορ 3-0 στις εις βάρος μας προκλήσεις; Πρώτα με τον Ιβκοβιτς, ο οποίος, με τις δύο τεχνικές ποινές που εκμαίευσε από τον διαιτητή, δημιούργησε το απαραίτητο κλίμα και μετά με τον Τεόντοσιτς, που χτύπησε δύο φορές τον Φώτση: τη μια πάνω σε φάση και την άλλη όταν ο Ελληνας διεθνής έσπευσε να του ζητήσει τον λόγο.

ΕΝΤΑΞΕΙ, δεν λέω, καλό είναι το φίλαθλο πνεύμα, αλλά όχι να μας δέρνουν μέσα στο σπίτι μας και να λέμε και ευχαριστώ! Πάει πολύ…

Τελικά αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι για όλα φταίνε οι ξένοι και οι Σέρβοι, καμιά μπουνιά παραπάνω όταν σε έχουν προκαλέσει περισσότερο δεν βλάπτει, επειδή έμειναν ατιμώρητες πράξεις – συρράξεις στο παρελθόν θα πρέπει να συνεχίσουν και να μένουν.

Η θέση η δική μου είναι ότι ανεξάρτητα προκλήσεων ή μη οι 2 ομοσπονδίες θα έπρεπε από μόνες τους να τιμωρήσουν τους αθλητές που ενεπλάκησαν στο ρεζιλίκι του Ακρόπολις. Το ύψος της ορθής τιμωρίας είναι σχετικό για τον καθένα. Επίσης θα περίμενα από έμπειρους δημοσιογράφους όπως ο κύριος Συρίγος να σχολιάσουν λανθασμένες δηλώσεις, στάσεις, συμπεριφορές με άξονα όχι τις διαφορές των μπλοκ που έχουν συγκροτήσει οι  διάφορες ομοσπονδίες μπάσκετ αλλά με άξονα το γενικότερο καλό, όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας.

Υ.Γ.1. Σχετικό άρθρο για προβληματισμό:  Του πάτησε το κεφάλι την ώρα του αγώνα

Posted in Δημοσιογραφοι, Εθνικές ομάδες, ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ - ΓΝΩΜΕΣ | Με ετικέτα: , , | 10 Σχόλια »

Περι αλλαγής έδρας

Posted by akilas στο 3 Φεβρουαρίου 2010

Επιστρεφω έπειτα από αρκετό καιρό λόγω γάμου (μην με τρελάνετε σε ευχές…) και ξεκινάω με την αναδημοσίευση ενος θέματος που δημοσιοποιήθηκε στην εφημερίδα  «Νεος Τύπος» της Μαγνησίας από τον δημοσιογράφο Φώτη Γαλούση.

Παραθέτω το κείμενο:

«Έγινε στο ΕΑΚ το ντέρμπι εν αγνοία της Μεταμόρφωσης

Αντιθέτως, η Νίκη Βόλου γνώριζε για την αλλαγή της έδρας που είχε προταθεί κι αποφασίσει η ΕΟΚ! Εύκολη επικράτηση για την ομάδα του Γ. Βλιώρα με 77-69

Απίστευτα πράγματα συνέβησαν στο βολιώτικο ντέρμπι που άφησαν το αγωνιστικό μέρος σε δεύτερη μοίρα! Η Μεταμόρφωση πήγε κανονικά στο κλειστό «Β. Παρασκευόπουλος» που είναι η έδρα της στις 16:45 για να παίξει στις 18:00 κόντρα στη Νίκη, αλλά οι διαιτητές ενημέρωσαν τα μέλη της ότι είχαν εντολή από την Ελληνική Ομοσπονδία ο αγώνας να διεξαχθεί στο ΕΑΚ Βόλου λόγω προβλήματος στο παρκέ (σε κάποιο σημείο έχει φουσκώσει και έχει μπει μέσα, είναι επικίνδυνο για σοβαρούς τραυματισμούς αλλά υφίσταται εδώ και μήνες).

Επικοινωνήσαμε χθες το πρωί με τον κ. Βιτζηλαίο, πρόεδρο της Επιτροπής πρωταθλημάτων της ΕΟΚ, ο οποίος μάς επιβεβαίωσε ότι όντως ήταν εντολή της Ομοσπονδίας για αλλαγή της έδρας ύστερα από αίτημα της Νίκης το βράδυ του Σαββάτου (γνωστοποίησε το πρόβλημα και τη μη τέλεση του αγώνα ΓΣΒ-Ανάληψη). Έτσι, το ματς έγινε τελικά στο ΕΑΚ Βόλου με μισή ώρα καθυστέρηση στην έναρξή του, με τη Μεταμόρφωση να δηλώνει άγνοια για το θέμα μεταφοράς της έδρας και τη Νίκη να εμφανίζεται ενήμερη, καθώς όχι μόνο επισήμανε το πρόβλημα στην Ομοσπονδία αλλά την προηγούμενη εβδομάδα είχε προπονηθεί και στο ΕΑΚ.

Όλα τα προαναφερθέντα, άφησαν σε δεύτερη μοίρα το αγωνιστικό κομμάτι. Σε αυτό, η Μεταμόρφωση ήταν καταπληκτική. Μπήκε εξ αρχής πολύ δυνατά στο παιχνίδι, προηγήθηκε 21-10 στο πρώτο δεκάλεπτο, ενώ συνέχισε την εξαιρετική της άμυνα εγκλωβίζοντας τη Νίκη Βόλου. Η διαφορά έφθασε μέχρι και τους 29 πόντους, 53-24 στις αρχές της γ’ περιόδου, αλλά οι κυανόλευκοι μείωσαν κάπως με τρία τρίποντα του Τσώλη και ένα πολύ μακρινό του Παπούλια στην εκπνοή του δεκαλέπτου. Ωστόσο, μέχρι εκεί… Η Μεταμόρφωση ήταν εμφανώς καλύτερη και πήρε δικαίως το ροζ φύλλο αγώνα. «Όπλο» της η φοβερή άμυνα που κράτησε την μέχρι πρότινος καλύτερη επίθεση του ομίλου στους 10 πόντους σε 10 λεπτά, στους 24 πόντους στο ημίχρονο και στους 40 σε 30 λεπτά. Έτσι, οι δύο βολιώτικες ομάδες είναι πλέον ισόβαθμες στους 22 πόντους.»

Δεκάλεπτα: 21-10, 39-24, 58-40, 77-69
Μεταμόρφωση (Βλιώρας): Τοπούζης 10, Παρασκευάς 8, Ντίκας 9, Καραγεώργος 14 (1), Καραγιώργος 7 (1), Τσαπραΐλης 12 (4), Δροσόπουλος, Σερμέτης 10 (1), Θεοχάρης 2, Παρασκευάς.
Νίκη Βόλου (Μυριτζής): Ορνιθόπουλος 10, Παπούλιας 12 (1), Σαμαράς 7 (1), Κυλεριώτης, Κουτίνας 9, Μαυρογιάννης 5, Στάμος, Βογιατζής 7, Τσώλης 18 (3).

 

Ανακοίνωση της Μεταμόρφωσης

Το τι προηγήθηκε του κυριακάτικου αγώνα δεν άφησε ασχολίαστο η διοίκηση της Μεταμόρφωσης, η οποία χθες εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση: «Μας προκαλούν κατάπληξη τα κάτωθι γεγονότα τα οποία συνέβησαν μία ώρα πριν την έναρξη του αγώνα μπάσκετ της ομάδας μας με την Νίκη Βόλου για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής και συγκεκριμένα:

1)      Ενημερώθηκε η ομάδα μας για την αλλαγή έδρας από τους διαιτητές του αγώνα (!!!) 55 λεπτά πριν την έναρξή του με εντολή της ΕΟΚ χωρίς καν να δουν την κατάσταση του γηπέδου.

2)      Για την κατάσταση του γηπέδου είχαν ενημερωθεί οι υπεύθυνοι του Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου Βόλου πριν από σχεδόν ένα μήνα.

3)      3) Κατά τη διάρκεια του μήνα έγιναν αγώνες όχι μόνο Γ’ Εθνικής Κατηγορίας και Α1-Α2 ΕΣΚΑΘ αλλά και παιδικά και εφηβικά πρωταθλήματα.

4)      Επικαλέστηκαν το γεγονός ότι το γήπεδο εγκυμονεί κινδύνους για τους αθλητές. Τότε πώς επέτρεψαν οι υπεύθυνοι του κέντρου να γίνονται αγώνας αλλά και προπονήσεις το προηγούμενο διάστημα;

5)      Μήπως η αναβολή και η μετάθεση του αγώνα έγινε γιατί υπάρχει κάποιος άλλος λόγος και κάποιος συσχετισμός αυτών που διοικούν και αυτών που έχουν σχέση με την προπονητική των ομάδων της πόλης;

6)      Μήπως έπρεπε η αρμόδια αρχή να ενημερώσει την ομάδα μας 24 ώρες πριν την έναρξη του αγώνα και πώς κάποιοι υπεύθυνοι ήδη γνώριζαν για τη μετακίνηση ενημερώνοντας και την ΕΟΚ αλλά και κάποιος άλλους;

7)      Παρά τα πολλά ερωτηματικά που έχουν προκύψει, όλοι όσοι μεθόδευσαν τα γεγονότα αυτά πήραν την απάντησή τους με το αποτέλεσμα του αγώνα και την ανωτερότητα που έδειξε η ομάδα μας».

 Αφήνω τον σχολιασμό σε εσάς των παραπάνω ενώ αν σας ενδιαφέρει το θέμα μπορούμε να αναφερθούμε και στα σχόλια για όλα τα παραπάνω. 

Θα ήθελα επίσης να προσθέσω και δύο ακόμη «σχετικά» άρθρα :

«Οι βολεμένες και οι ιπτάμενες καρέκλες»

«Πως να ….κλέψετε μια ιδέα»

Posted in Διάφορα | Με ετικέτα: , , , | Leave a Comment »

Η γη κινείται;

Posted by akilas στο 17 Νοεμβρίου 2009

Ήθελα διακαώς να γραψω τις προηγούμενες ημέρες ένα άρθρο για τις κινητοποιήσεις του ΠΣΑΚ οι οποίες κορφώθηκαν με την επιτυχημένη απεργία που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο στα γήπεδα όλης της Ελλάδας. Κινητοποιήσεις οι οποίες έφεραν αντιδράσεις από αρκετούς φορείς, φορείς οι οποίοι φαινομενικά αφιερώνονται στο μπάσκετ όπως πολύ εύστοχα ανεφεραν σε άλλο blog.

Από τις 24 Σεπτεμβρίου είχε προαναγγείλει τις κινητοποιήσεις του ο ΠΣΑΚ με κύρια αιτήματα τα ακόλουθα:

1α. Πλήρη εγγύηση του μίνιμουμ του προϋπολογισμού των ομάδων που επιθυμούν να αγωνιστούν στην Α1 ποσού 500.000€.

1β. Δημιουργία ταμείου Αξιοπιστίας με την συμμετοχή των 14 ομάδων και του ΠΣΑΚ με 100.000€ έκαστος δημιουργώντας έτσι ένα ταμείο 1.500.000€ για την αποπληρωμή των χρεών προς τους  αθλητές στο τέλος της αγωνιστικής περιόδου. Οι ομάδες που οι αθλητές του έκαναν χρήση του ταμείου αν δεν καλύψουν τα χρήματα που δόθηκαν  αποβάλλονται από κάθε διοργάνωση .

2.  Δικαίωμα μεταγραφής Έλληνα αθλητή μεσούσης της περιόδου και σε Ελληνική ομάδα μετά από λύση συμβολαίου  ή χρέη των ομάδων έστω και ενός μήνα.

3. Απαγόρευση μεταγραφών αν υπάρχουν οφειλές του προηγούμενου μήνα.

4α. Επαναφορά στο παλαιό  στο καθεστώς για τους  ξένους  αθλητές.

4β. 8 γηγενείς αθλητές στην δωδεκάδα οι οποίοι να έχουν αγωνιστεί σε Εφηβικά πρωτ/τα της χώρας.

5. Άμεση κατάθεση και ψήφιση της τροπολογίας που αφορά το καθεστώς της Α2 με το άνοιγμα της Βουλής των Ελλήνων από την νέα ηγεσία του Υφυπουργείου Αθλητισμού.

Όλα τα αιτήματα και τις κινήσεις του ΠΣΑΚ μπορεί να τις διαβάσει καλύτερα στο site του Συνδέσμου. Για το θέμα της απεργίας και για άλλα θέματα που αφορούν το Ελληνικό μπάσκετ απάντησε ο Γιώργος Βασιλακόπουλος στον σύνδεσμο αυτό.

Μεταξύ άλλων άφησε σπόντες (…Ακραία κατάσταση και δεν θέλω να πιστέψω ότι πίσω από αυτήν την κίνηση κρύβονται σκοπιμότητες…), πρότεινε και τη λύση(!!!) («Αφού είναι όλοι τους ενωμένοι, γιατί δεν δίνουν από 2.000 ευρώ οι πολύ καλά αμειβόμενοι αθλητές για να μαζευτούν 80.000 που απαιτούνται και να λυθεί το ζήτημα; Είναι απλό το θέμα») .

Ειλικρινά αν αρχίσω να σχολιάζω αυτά που ανέφερε ο κ.Βασιλακόπουλος τότε φοβάμαι ότι θα επέμβει το ΕΣΡ. Μπορεί ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματά του. Τα συμπεράσματα που βγάζω εγώ από τα λεγόμενά του είναι τα ακόλουθα:
  • τάζετε επιχειρηματίες – πρόεδροι των ομάδων που ματώνετε όσα λεφτά θέλετε και μετά δώστε όσα επιθυμείτε στους παίκτες.
  • το ασφαλιστικό των παικτών μπορούν κάλλιστα να το λύσουν οι ίδιοι οι παίκτες, έτσι για να εξοικονομούνται περισσότερα χρήματα στους προέδρους που «ματώνουν» και για να μην εξαφανιστούν όλοι οι επιχειρηματίες από τον χώρο του μπάσκετ
  • για το πως έφτασαν να είναι χρεωμένες όλες οι ομάδες δεν μας απάντησε ο κύριος Βασιλακόπουλος παρά μόνο μας είπε ότι σε περιοδους κρίσης: «…Δυστυχώς, δεν υπάρχουν οι δυνατότητες, ούτε και ο απαραίτητος κύκλος για να εξυπηρετήσει τα αιτήματα τους…» Προτείνω στους αναγνώστες του blog να ξαναδιαβάσουν τα παραπάνω αιτήματα και να σκεφτούν αν ΄μπορούν να επιλυθούν ή όχι.
Θα ήθελα να αναφέρω πολλά περισσότερα αλλά σταματάω εδώ αναφορικά με τον κ. Βασιλακόπουλο. Παραθέτω το άρθρο αυτό , όπου δίνεται μια σφαιρική εικόνα για αρκετά άλλα σχετικά ζητήματα σημειώνοντας ότι συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενα στο ageofbasketballΕίχαμε την ανακοίνωση του Ολυμπιακού την οποία θα χαρακτηρίσω τουλάχιστον ατυχή για να μην χρησιμοποιήσω κάποιο βαρύτερο χαρακτηρισμό. Νομίζω ότι και ο ΠΣΑΚ θα μπορούσε να ανεβάσει τους τόνους έπειτα από την ανακοίνωση αυτή, αλλά για μια ακόμη φορά έδωσε δείγματα ωριμότητας, νηφάλιας σκέψης και θέλησης για το καλύτερο. Επίσης θεωρώ αναμενόμενο που για μια ακόμη φορά κορυφαίοι σε όνομα μπασκετικοί δημοσιογράφοι δεν έκριναν σκόπιμο να πάρουν θέση για  τους αγώνες που κάνει ο  ΠΣΑΚ σφυρίζοντας αδιάφορα. Βλέπεται η βιτρίνα έχει ενδιαφέρον για πολλούς και όχι όλο το οικοδόμημα.Σε όλα τα παραπάνω αν προσθέσουμε και την αποχώρηση(;) του προεδρου του ΕΣΑΚΕ ενώ ήταν σε εξέλιξη το Συμβούλιο του ΕΣΑΚΕ σύμφωνα με το δημοσίευμα του greekbball! Επίσης θέλω να προσθέσω τη συνέντευξη του Λάζαρου Παπαδόπουλου, ο οποίος είπε πολλά μα πολλά ενδιαφέροντα. Από τη σελίδα αυτή θέλω να εκφράσω τον θαυμασμό μου για τον Λάζαρο Παπαδόπουλο και τον αγώνα τον οποίο κάνει, αγώνας ο οποίος πειράζει το κατεστημένο του Ελληνικού μπάσκετ. Στο πλευρό του ΠΣΑΚ τάχθηκε το ΚΚΕ , ο ΣΥΡΙΖΑ, ο ΠΣΑΠ και η ΓΣΕΕ , ο ΣΕΠΚ …Σχετικα άρθρα:

 

http://www.sport-fm.gr/article/204603 (Τολης Κοτζιάς)

http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=11816&subid=2&pubid=6299592 (Μπουρλακης)

http://www.superbasket.gr/asproulias/?p=180 (Ασπρούλιας)

http://www.sport-fm.gr/article/204339 (Πααπαδογιαννης)

Υ.Γ.1. Ο αγώνας του ΠΣΑΚ από εδώ και πέρα θα είναι αρκετά ως πολύ δύσκολος καθώς οι πιέσεις και οι αντιδράσεις  που θα δεχτεί θα είναι μεγάλες.

Posted in Διάφορα | Με ετικέτα: , , , | 6 Σχόλια »

Δημοσιογράφοι.

Posted by akilas στο 11 Σεπτεμβρίου 2009

ΔHΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ (από παλιότερη σελίδα έγινε η μεταφορά)

Το Ευρωμπάσκετ τελείωσε. Στη σελίδα αυτη θέλουμε τη γνώμη σας για τους δημοσιογράφους που καλύπτουν το χώρο του μπάσκετ . Τα ονόματα πολλά

Μαγουλάς

Περπερίδης

Χατζηγεωργίου

Συρίγος Φίλιππας

Συρίγος junior

Σκουντής

Ασπρούλιας

Φιλέρης

Ιωάννου

Καρύδας

Δρυμώνας

Παπαδογιάννης (ο αγαπημένος του galobasket)

Καβαλιεράτος

Κογκαλίδης

Κοντός

Γεωργίου

Σωτηρίου

Μπατής

…… και φαντάζομαι και οι γνώμες ακόμη περισσότερες. Σας περιμένουμε να καταθεσετε την γνώμη σας για κάποιον μπασκετικό κυρίως δημοσιογράφο και όχι μόνο.

gallis Says:
10 Οκτωβρίου 2007 σε 11:14 διόρθωσηΣτο χθεσινό παιχνίδι ο Τάσος Μαγουλάς είπε ότι μέχρι το 2018-20 καμία Ευρωπαϊκή ομάδα δεν θα συμμετάσχει στο ΝΒΑ. Εκείνη την χρονική περίοδο περίπου είπε πώς κάποια Ευρωπαϊκή ομάδα με το Λονδίνο πιο πιθανή έδρα της λόγω εγγύτητας με τις Η.Π.Α. πιθανότατα θα συμμετάσχει στο ΝΒΑ. Όλα αυτά προέκυψαν από συζητήσεις με τους ιθύνοντες του ΝΒΑ σύμφωνα με τον Τάσο Μαγουλά.

Οπότε σύμφωνα με τον ίδιο τον δημοσιογράφο που είναι μεσα στα πράγματα οι φίλοι των ΤΣΣΚΑ, ΠΑΟ και Ρεάλ που είχαν αναφερθεί σαν υποψήφιες προς ένταξη στο ΝΒΑ μάλλον θα πρέπει να σταματήσουν να ελπίζουν. Πάντως για την διεξαγωγή επίσημων παιχνιδιών του ΝΒΑ σε Ευρωπαϊκό έδαφος, όπως δήλωσε ο Στερν εγώ τουλάχιστον δεν άκουσα να λένε κάτι.Αν εσείς ακούσατε παρακαλώ ενημερώστε με.

Πάντως όταν ακούω Μαγουλάς το πρώτο πράγμα που μου έρχεται είναι το περίφημο ρόδι που σημαίνει η λέξη Γρανάδα και πώς του έκλεψε την ατάκα ο Σκουντής. Ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος προσπαθεί να λανσάρει ένα άλλο είδος ρεπορτάζ αλλά θεωρώ ότι χάνει το μέτρο ώρες ώρες.

Δημήτρης Says:
16 Οκτωβρίου 2007 σε 23:23 διόρθωσηΧαίρετε!
Θα σχολιάσω όσους γνωρίζω κι έχω παρακολουθήσει.

Μαγουλάς
Υποθέτω ότι έχει πολλές γνώσεις για NBA αφού δεν χάνει ποτέ ευκαιρία να το επιδείξει ή κάνει καλό homework. Καταντά πάντως κουραστικός μερικές φορές με τις παραθέσεις εγκυκλοπαιδικών στοιχείων που αφορούν μόνο σε όσους ασχολούνται τόσο όσο αυτός.

Περπερίδης
Αντιπαθητικός! Πολύ δήθεν και καθώς πρέπει! Δεν ξέρω πόσο χρονών είναι αλλά μοιάζει με 60άρη κρυμμένο στο σώμα 30άρη. Ανήκει στο παρελθόν. Αν όντως έχει δίπλωμα προπονητή μου φαίνεται πολύ θετικό ότι δεν κουράζει μιλώντας συνέχεια για συστήματα όπως κάνουν άλλοι…

Χατζηγεωργίου
Ο πιο αντιπαθητικός από όλους. Δεν αντέχεται! Επίσης δεν γίνεται να είσαι καλός σε όλα, πρέπει να επιλέξει ένα άθλημα για να γλιτώσουμε από τα υπόλοιπα.

Συρίγος Φίλιππας
Δεν τον θυμάμαι από τα παλιά (ήμουν μικρός). Την περασμένη χρονιά όμως που τον παρακολουθούσα στην Ευρωλίγκα ήταν πολύ καλός, αρκεί να μην είχε μαζί και άλλο σχολιαστή. Εκεί τον πιάνει μια μεγαλομανία που ενοχλεί. Απορώ πως τον αντέχουν όσοι σχολιάζουν αγώνες μαζί του. Ακόμα και να έχει μερικές φορές δίκιο όταν διορθώνει, το κάνει με προσβλητικό τρόπο.

Συρίγος junior
Αντιγράφει πολύ τον πατέρα του και έχει εξελιχθεί σε κακέκτυπο. Αυτό είναι κάτι που κουράζει. Έχει γνώσεις αναμφισβήτητα αλλά για να πει κάτι συγκεκριμένο πρέπει πρώτα να πετάξει μερικές αχρείαστες μπούρδες.

Σκουντής
Έχει γίνει συνήθεια, τουλάχιστον στα παιχνίδια της Εθνικής. Τον έχω ταυτίσει με αυτά και μου κακοφαίνεται όταν μεταδίδει Α1. Θα πει κι αυτός τα δικά του, θα κουράσει αλλά έχει γίνει καλτ πλέον. Αυτό που έκανε βέβαια μετά το “Βάλτο αγόρι μου” με ενόχλησε (εκμετάλλευση)

Ασπρούλιας
Αυτός ο άνθρωπος δυσκολεύεται να μιλήσει ελληνικά και όταν προβαίνει στο έγκλημα να ρωτήσει κάποιον ξένο στα αγγλικά…ΑΙΣΧΟΣ. Δεν μπορεί να προφέρει καμία πρόταση κάτω των 30 λέξεων προφανώς, γι’αυτό μας ζαλίζει με *$)#&&% κάθε φορά που απαντά σε μια ερώτηση.

Ιωάννου
Μου είναι πολύ συμπαθής. Δεν κουράζει, μιλάει όσο και όπου πρέπει. Πάρα πολύ καλός. Αυτό που με χαλάει είναι που στο ποδόσφαιρο γίνεται πολύ κάφρος κάνοντας τον ρεπόρτερ του ΟΣΦΠ, εκεί γίνεται αγνώριστος.

Καρύδας
Πολύ συμπαθητικός και αυτός. Πολυπράγμων τόσο όσο! Από τους καλύτερους. Από αυτόν κόλλησα με το NFL! Απορώ γιατί άφηνε τον Φ.Συρίγο να του την λέει στο final4.

Παπαδογιάννης (ο αγαπημένος του galobasket)
Ούτε κρύο, ούτε ζέστη! Με νευριάζει το ύφος όταν περιγράφει. Επίσης αυτές οι κορώνες στο ράδιο (που έγιναν και σποτάκια) με την Εθνική είναι πολύ δήθεν και εκνευριστικές.

Μπατής
Δεν τον θυμάμαι από τα παλιά. Όσες φορές τον άκουσα πέρσι στην ΕΡΤ δεν μου άρεσε.

Απ’ότι καταλάβατε τις περισσότερες φορές που βλέπω μπάσκετ έχω νεύρα!

gallis Says:
17 Οκτωβρίου 2007 σε 0:25 διόρθωσηΓια τον Περπερίδη δεν θέλω να πάρω θέση επί της ουσίας. Την αφήνω τη γνώμη μου για αργότερα.
Θα ήθελα απλά να σου αναφέρω ένα στοιχείο όχι τόσο δημοσιογραφικό αλλά “βιογραφικό” το οποίο έχει ενδιαφέρον: είναι ο μόνος δημοσιογράφος της ΕΡΤ που γνωρίζω ο οποίος αρνήθηκε τη μονιμότητα της ΕΡΤ.

Ο Μαγουλάς μου τη δίνει γιατί θέλει να κάνει επίδειξη πολλές φορές για θέματα άσχετα με το αθλητικό κομμάτι και προκειμένου να κάνει την επίδειξή του προβαίνει σε τρομερές επαναλήψεις του τύπου Γρανάδα σημαίνει ρόδι, ρόδι σημαίνει Γρανάδα…

Καρύδας εξαιρετικός στη δουλειά του αλλά αυτή η σχέση του με τον Φίλιππα Συρίγο ξενίζει πολύ κόσμο. Σε αντίθεση με τον Παπαδογιάννη που δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του ο Καρύδας δυστυχώς δεν σηκώνει κεφάλι όταν έχει αντίθετη άποψη ο κ.Συρίγος. Είναι από τους λίγους που ασχολήθηκε με τα προβλήματα της Α2 όταν οι άλλοι δημοσιογράφοι σφύριζαν αδιάφορα.

Ιωάννου- Ασπρούλιας δεν τους συμπαθώ. Δεν μου αρέσουν οι δημοσιογράφοι οι οποίοι άθελά ή ηθελημένα βγάζουν “οπαδική” ταυτότητα. Πάντως Ασπρούλιας όσο και να μην διακρίνεται για την λεκτική του ευφράδεια το γεγονός ότι προέρχεται από τον χώρο του μπάσκετ του δίνει κάποιους πόντους παραπάνω.

Γιώργος Συρίγος: κληρονόμος της προίκας του πατέρα του στη δημοσιογραφία, εξαιρετικά διαβασμένος, ισχυρογνώμων λόγω των επιχειρημάτων που έχει αναπτύξει από την θεωρητική του κατάρτιση, αλλά δείχνει τάσεις ότι θα πάρει τα αρνητικά χαρακτηριστικά του πατέρα του.

Συρίγος Φίλιππας: ισχυρογνώμων ως εκεί που δεν παίρνει. Είναι από τους ελάχιστους δημοσιογράφους που σχολιάζουν διαιτητικά τις φάσεις των παιχνιδιών και στηριζόμενος στην γνώση του αθλήματος τις περισσότερες φορές ευστοχεί. Κάποιες όμως φορές που σε πρώτο χρόνο κάνει λάθος μετά από λίγο επιμένει ότι είχε δίκιο αποδεικνύοντας την απίστευτη ισχυρογνωμοσύνη του. Για τη στάση του απέναντι στους συνεργάτες του τα είπες όλα. Ειδικά αυτοί οι σκηνοθέτες έχουν ακούσει…
Πολύ καλός στην θεωρητική και παροδική κατασκευή θεωρημάτων προκειμένου να στηρίξει και να διασφαλίσει προβλέψεις του και εκτιμήσεις του (σώσιμο παρτίδας η τρίτη θέση…..), αίσθηση του ότι τα ξέρει όλα ακόμη και περισσότερα από προπονητές,παίκτες…
Για τον κ.Συρίγο θα μπορούσα να γράφω σελίδες αλλά δεν έχω όρεξη να συνεχίσω.

Για τον αγαπημένο μου Νίκο Παπαδογιάννη το αν έχει ύφος ή όχι εξαρτάται πώς το εκλαμβάνει κανεις. Μου το έχουν πει πολλοί αυτό για το ύφος οπότε θεωρώ ότι είσαι στην πλειοψηφία τους. Ανεξάρτητα του υφολογικού του μανδύα εγώ εστιάζω στην ουσία των λεγομένων και γραφομενων του. Τα γραπτά του πλην πολύ λίγων περιπτώσεων με βρίσκουν σύμφωνο σε τέτοιο βαθμό που θεωρώ ότι έχει μπει στο μυαλό μου.

Lullaby Says:
7 Νοεμβρίου 2007 σε 11:37 διόρθωσηΓραφικότερος και από τη Σαντορίνη: Ασπρούλιας.
Σκιάζομαι κάθε φορά που τον βλέπω ρε παιδί μου!
Αγαπημένος: Παπαδογιάννης.

gallis Says:
7 Νοεμβρίου 2007 σε 11:45 διόρθωσηΣυμφωνώ για τον δεύτερο 100% και σε μεγάλο ποσοστό για τον πρώτο. Δεν έχει το παιδί την άνεση του λόγου, ενώ ταυτίζεται άθελά του αρκετά με μια ομάδα και αυτό δεν κρύβεται εύκολα.

Για τον Περπερίδη που αρκετοί τον κριτικάρουν πολύ αρνητικά, τον συμπαθώ αρκετά ως πάρα πολύ. Φαντάζομαι ότι θα γίνει κουβέντα πάνω σε αυτό.

Lullaby Says:
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:02 διόρθωσηΚαλά να ήταν μόνο το “οπαδιλίκι” που βγάζει φορά, εδώ αν κάτσεις και θυμηθείς τις ερωτήσεις που κάνει ειδικότερα στους διεθνείς, θα γελάς μια εβδομάδα.
Χαρακτηριστικά θυμάμαι με την επιστροφή της Εθνικής από Ιαπωνία, που γινόταν το έλα να δεις στο αεροδρόμιο, είχε αρπάξει σχεδόν από τον λαιμό τον Κακιούζη και σχεδόν τον κατηγορούσε επειδή δεν προφήτεψε κάτι για το Μουντομπάσκετ. Ξέρεις, με στύλ σοβαρό-αστείο. Ε ο άνθρωπος γελούσε στην κάμερα..
Για Περπερίδη δεν έχω καταλήξει να σου πω την αλήθεια. Επειδή έχει παρουσιάσει κατά καιρούς και βόλεϊ και καμιά φορά και ποδόσφαιρο, δεν μπορώ να πω με σιγουριά περί μπασκετοσύνης του.
Γνώσεις έχει, συμπαθής είναι, αλλά μέχρι εκεί.

gallis Says:
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:15 διόρθωσηΑρχικά τον συμπαθώ σαν φυσιογνωμία, το γεγονός ότι παρουσιάζει και άλλα αθλήματα δεν πρέπει να σε προδιαθέτει αρνητικά. Π.χ. Παπαδογιάννης είναι εξαιρετικός στο Αγγλικό ποδόσφαιρο, Καρύδας στο Αμερικάνικο..Εντάξει αν έρχεται στο μυαλό σου ο πολυαθληματίας Χατζηγεωργίου τότε ναι καταλαβαίνω την αρνητική προδιάθεσή σου για κάποιον που ασχολείται με πολλά αθλήματα.

Περπερίδης διαθέτει δίπλωμα προπονητή μπάσκετ, για κάποιους αυτό δεν λέει τίποτα για μένα κάτι λέει.

Σε γενικές γραμμές πάντως τα περισσότερα αθλητικά δρώμενα τα βλέπω με σιγανή φωνή.

Συμφωνώ με αυτά που λες με Ασπρούλια, εκείνο επίσης που δεν μου αρέσει καθόλου είναι η κληρονομικότητα του επαγγέλματος είτε αυτή προέρχεται από συγγένεια είτε από αλληλοβοήθεια είτε από πονηρά πράγματα είτε είτε…Δυστυχώς δεν έχουν όλοι τις ίδιες ευκαιρίες στην αθλητική δημοσιογραφία και ειδικά στο χώρο του μπάσκετ.

Lullaby Says:
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:21 διόρθωσηΆσε…για το τελευταίο που λες, δυστυχώς τα παραδείγματα είναι τόσα πολλά που χάνεις το μέτρημα.
Δεν θέλω να μιλήσω για πρόσωπα ή καταστάσεις συγκεκριμένα ούτε και να γενικεύσω, λέγοντας πως όλοι έτσι μπήκαν στην αθλητική δημοσιογραφία, αλλά δυστυχώς επαναλαμβάνω, η πλειοψηφία έχει πάρει ευκαιρίες που δεν τις αξίζει.
Και μιλάω για τους πιο νέους-νέες.
Έγραψα νομίζω και στο doubleteam.wordpress για παιδιά που ξέρω ότι τραβάνε όλο το κουπί σε εφημερίδες και κανάλια και επειδή δεν κάθονται ή δεν γλύφουν κανένα μένουν στάσιμοι και απλήρωτοι.

gallis Says:
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:27 διόρθωσητα ξέρω από πρώτο χέρι και κάποιος άλλος θα στα πει ακόμη καλύτερα αργότερα φαντάζομαι.

Το πράγμα έχει ως εξής: καμιά κατοσταριά πάνε στο εργαστήρι δημοσιογραφίας (για ένα μόνο αναφέρομαι, υπάρχουν και άλλα τέτοια) δίνουν κανα μύριο ή και βάλε, κάποιοι στην πορεία την κάνουν ενώ οι εναπομείναντες πηγαίνουν για εκπαίδευση σε μεγάλες αθλητικές εφημερίδες όπου τραβάνε όλη τη λάντζα απλήρωτοι για όσο αντέξουν και όταν απογοητευτούν έρχεται η νέα φουρνιά να συνεχίσει τη λάντζα.

Στο κορυφαίο εργαστήρι, ένας γνωστός μου μπήκε στο μισθολόγιο της ιστοσελίδας του φορέα που έχει το εργαστήρι έπειτα από 2 χρόνια απλήρωτης εργασίας, συγγνώμη εκπαίδευσης!

Υπάρχουν πάρα πολλά και θεωρώ ότι το κράτος θα έπρεπε να βάλει ποσόστωση στο επάγγελμα προκειμένου να προστατέψει τα εκμεταλλευόμενα παιδιά.Αντιθέτως αν κάποια άλλα άτομα έχουν και άλλες χάρες πολλές φορές προωθούνται με εξαιρετική επιτάχυνση. Αλλά αλήθεια τι δεν λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο στην Ελλάδα;

Υ.Γ. Τελευταία πάντως κάποιοι που έχουν επιτύχει επιχειρηματικά , προκειμένου να βελτιωθεί και το εταιρικό προφίλ κοιτάζουν και τις συνθήκες εργασίας, ενώ έχουν αρχίσει να προειδοποιούν τους ονειροπόλους ότι ο χώρος είναι εξαιρετικά δύσκολος και δύσκολα θα τα καταφέρουν. Με τον τρόπο αυτό προσπαθούν να επιτύχουν σύνδεση της “ιδεολογίας” με τα τα λόγια…

Lullaby Says:
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:32 διόρθωσηΜη νομίζεις, κι εγώ από πρώτο χέρι τα ξέρω. Έγραψα ως παθούσα. Ίσως είχα καλύτερη τύχη από κάποια παιδιά, αφού δεν άργησα τόσο να πληρωθώ, αλλά αυτή η κακεντρέχεια ότι δεν είχα δουλειά στον αθλητικό χώρο ως γυναίκα ή οι συνθήκες με απογοήτευσαν όσο δεν πήγαινε.
Σαφώς έπαιξε το ρόλο του το γεγονός ότι έβλεπα άλλους-άλλες να προωθούνται επειδή έχουν μπάρμπα στη Κορώνη ή ξανθό μαλλί κι εγώ να μαραζώνω.

Lullaby Says:
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:46 διόρθωσηΔε διαφωνώ με αυτό που λες και είναι λογικό να ξενίζει, ειδικότερα όταν βλέπεις π.χ. γυναίκες στο γήπεδο οι οποίες πάνε για το “Θεαθήναι”, για το σούσουρο, για τους παίκτες και με τουαλέτα Μεγάρου Μουσικής, ρωτώντας γιατί οι αλλαγές στο μπάσκετ δεν είναι τρεις όπως στη μπάλα. Ακόμα κι εγώ νευριάζω με αυτά. Μην πας καθόλου ρε κοπελιά αν είναι.
Και ναι, οι 3 στις 5 δεν έχουν μπει για τις γνώσεις τους, αλλά αυτό είναι μεγάλη και πικρή ιστορία.

gallis Says:
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:49 διόρθωσηΟι 3 στις 5 που γνωρίζω πράγματα μέσω τρίτων που τις ξέρουν πολύ καλά. Δεν ξέρω αν είναι έτσι και η πραγματική εικόνα. Μπορεί το δείγμα μου να είναι εσφαλμένο. Τέλος πάντων. Αγαπημένη δημοσιογράφος σου ποιά είναι;

Υ.Γ. όποια και να αναφέρεις δεν θα απαντήσω!!

Lullaby Says:
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:56 διόρθωσηΔεν έχω κάποια αγαπημένη-αγαπημένη, τουλάχιστον συγκριτικά με τον Παπαδογιάννη, που είναι αγαπημένος.
Απλά θα πω, πως τη δουλειά της την ξέρει καλά τόσο η Γιαλλελή όσο και η Μπάκουλη και μου είναι ευχάριστο είτε να τις διαβάζω ή να τις ακούω.

Υ.Γ. Μην απαντήσεις αν δεν θες, απλά πες κι εσύ αγαπημένη.

gallis Says:
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:59 διόρθωσηΑυτήν που συνήθως της φωνάζει ο Συρίγος, τη Κοφίτσα νομίζω, θεωρώ ότι κάνει καλή δουλειά στα τάιμ αόυτ.

Η Μπάκουλη είναι ενημερωμένη, προσέχει το ρεπορταζ της αρκετά αλλά όπως και για τους δημοσιογράφους που κάνουν ρεπορτάζ μεγάλης ομάδας δεν μπορεί να είναι εντελώς αντικειμενική πάντα εκ της θέσεώς της.

Δεν συμπαθώ σίγουρα Καραμανή.

sakis tzalalis Says:
7 Νοεμβρίου 2007 σε 13:02 διόρθωσηωραία κουβέντα αρχίσατε, βαλτοί είστε;
τα πιο πολλα απ’ τα παραπών ισχύουν σε πολύ μεγάλο βαθμό. η εκμετάλλευση είναι εκμετάλλευση παντού. και δυστυχώς οι φελλοί επιπλέουν. και δυστυχώς στο χώρο υπάρχουν πολλοί. δε θέλω πολύ να επεκταθώ γιατί θα εκθέσω κάποιους (δώστε μου λίγο χρόνο ακόμα και θα τους μπροστιάζω σιγά σιγά). πάντως για τις γυναίκες υπάρχουν κάποιες αξιόλογες και δυστυχώς δεν είναι γνωστές γιατί δεν έχουν δεχτεί να παίξουν το ρόλο της γλάστρας. υπάρχουν όμως μερικές που βάζουν τα γυαλιά σε κάποιους “ειδήμονες” του χώρου.
γκάλη για περπερίδη πρέπει να ήσουν στη δουλειά μου το ευρωμπάσκετ να άκουγες το τι μας χώνανε ακροατές για την εκπομπή του μετά με τον άλλον τον άσχετο δίπλα του.
ο ασπρούλιας γνωρίζει μπάσκετ από τεχνική άποψη (θήτευσε και με κόουτς σορώτο) αλλά προσπαθεί να γίνει λίγο γραφικός για να είναι αρεστός. όσον αφορά τα αισθήματά του είναι γνωστά και γι’ αυτό το λόγο έίχε κάποια προβληματάκια πέρσι στους τελικούς στο σεφ.

Lullaby Says:
7 Νοεμβρίου 2007 σε 13:04 διόρθωσηΑντικειμενική-αντικειμενική δεν μπορεί να είναι, αλλά όπως είπες όταν κάνεις ρεπορτάζ μεγάλης ομάδας, “αναγκαστικά” αν θες προσέχεις περισσότερο το ρεπορτάζ της ομάδας. Κι αυτό, σχεδόν πάντα, είναι αξιόπιστο, ενώ σημαντικό ρόλο παίζει, πως γνωρίζει το άθλημα.

gallis Says:
7 Νοεμβρίου 2007 σε 13:05 διόρθωσηΔεν είδα καμία εκπομπή έπειτα από τα παιχνίδια. Τον άλλο δεν μπορώ καν να τον βλέπω όπως και τον Ασπρούλια και τον Μαγουλά όταν αρχίζει τα ρόδια…

Και Περπερίδης έλεγε ασυναρτησίες; Όποτε τον έχω ακούσει πάντως μου αρέσει. Ειλικρινά αυτήν την εκπομπή δεν την είδα σχεδόν ποτέ ολόκληρη, ελάχιστα πρόλαβα.

gallis Says:
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:41 διόρθωσηΥπάρχει προκατάληψη στον χώρο και να σου πω την αλήθεια υπάρχουν στιγμές που με διαπερνάει και εμένα μια λανθάνουσα προκατάληψη για το γυναικείο φύλο στο χώρο του μπάσκετ.

Όταν όμως το φιλοσοφώ οι γυναίκες είναι πολύ πιο ρηγμένες στο θέμα της αθλητικής δημοσιογραφίας και τελευταία έχει ανοίξει κάπως ο χώρος. ΑΠλά όταν από τις 5 γυναίκες δημοσιογράφους που “γνωρίζω” για τις 3 γνωρίζω ότι δεν έχουν εισέλθει στο χώρο μόνο με την ικανότητα τους, είναι λογικό να γενικεύω και ασυνείδητα να κάνω προβολή των συναισθημάτων που νοιώθω για αυτές και στις νέοεισερχόμενες γυναίκες στον χώρο της αθλητικής δημοσιογραφίας. Πάντως πιστεύω ότι η γενίκευση μου αυτή και η προκατάληψη πιστεύω ότι περιορίζεται.

Το πρόβλημα υφίσταται επίσης και από στερεότυπα που έχουμε από μικροί π.χ. η μπάλα και το μπάσκετ είναι ανδρικά αθλήματα και όταν βλέπουμε γυναίκα να ασχολείται με αυτά ξενίζουμε. Καλώς ή κακώς έχουν φωλιάσει τέτοιες αντιλήψεις στον κάθε άνδρα από το εξωτερικό του περιβάλλον.

gallis Says:
25 Νοεμβρίου 2007 σε 23:55 διόρθωσηΕνδιαφέρον
http://rocknbball.blogspot.com/

gallis Says:
12 Ιανουαρίου 2008 σε 14:19 διόρθωσηΣάκη welcome back. Ένα στενάχωρο θέμα που ταλανίζει τον δημοσιογραφικό χώρο είναι αυτό που απασχολεί το Sportime εδώ και αρκετό καιρό. Σχετικό άρθρο: http://www.superbasket.gr/?c=308&a=99897.

Παρεπιπτόντως άνοιξα σήμερα το goal και είδα τον Σκουντή να αρθρογραφεί.

ΆΣΧΕΤΟ: από τη στιγμή που ο Τζάκσον, ο οποίος ξέρει καντάρια μπάσκετ, είπε ότι ο Τεοντόσιτς θα παίξει στο ΝΒΑ τότε ο Τεοντόσιτς θα έχει λαμπρό μέλλον…

sakis tzalalis Says:
13 Ιανουαρίου 2008 σε 11:37 διόρθωσηδυστυχώς η κατάσταση στον όμιλο είναι τραγική και το κυριότερο είναι ότι οι εργαζόμενοι δεν γνωρίζουν ίσως σε ποιους εργοδότες πραγματικά να απευθυνθούν αφού η ιδιοκτησία φέρεται να εκπροσωπείται από ένα άτομο, το οποίο όμως συναντάς πιο δύσκολα και από τον ζαχόπουλο αυτή την στιγμή. πονεμένη ιστορία. θα τα πούμε αναλυτικά κάποια στιγμή…

MJ23LBJ23 Says:
9 Φεβρουαρίου 2008 σε 20:37 διόρθωσηΟ Φιλλιπος Συριγος ειναι απαραδεκτος και σιγουρα δεν εχει παιξει ποτε στην ζωη του μπασκετ,το οτι μιλησε με 10 προπονητες και εμαθε 5 συστηματα αυτο δεν μου λεει τιποτα.Παπαδογιαννης τα ιδια.Μονο ο Καρυδας ειναι καλος για εμενα και παλευεται ο Σκουντης.

gallis Says:
10 Φεβρουαρίου 2008 σε 1:12 διόρθωσηΟφείλω να κάνω μια επισήμανση – διόρθωση – γυριστή που την έχω κάνει σε άλλο μπλογκ.

Ανέφερα κάπου ότι ο Περπερίδης είναι κάτοχος διπλώματος προπονητή στο μπάσκετ και επίσης ότι αρνήθηκε τη μονιμότητά του στην ΕΡΤ.

Κανένα από τα παραπάνω 2 που ανέφερα με κατηγορηματικό τρόπο δεν μπορώ και να το στηρίξω πλέον αφού η πηγή που μου τα είπε αρνήθηκε ότι ισχύουν οπότε έμεινα ξεκρέμαστος και εκτεθειμένος. Ζητώ συγγνώμη για τα 2 αυτά αναληθή που ανέφερα και από εδώ και πέρα θα είμαι πολύ πιο προσεκτικός με τις πηγές μου και δεν θα θεωρώ ως δεδομένο ότι αυτό που μου μεταφέρουν είναι και αληθές.

gallis Says:
10 Φεβρουαρίου 2008 σε 3:02 διόρθωσηΆκρως ενδιαφέρον
http://basketblog.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=9409&Itemid=116

Posted in Διάφορα | Με ετικέτα: , | Leave a Comment »

Άκρως ενδιαφέροντα από το Νίκο Παπαδογιάννη…

Posted by akilas στο 27 Ιανουαρίου 2008

Δύο πολύ ενδιαφέροντα άρθρα έγραψε πρόσφατα ο Νίκος Παπαδογιάννης. Το πρώτο έχει να κάνει με τον Νικ Καλάθη, τον θαυματουργό πιτσιρικά τον οποίο οι περισσότεροι δεν έχουμε δει ακόμη να αγωνίζεται στο NCAA, αλλά τα στατιστικά του είναι ήδη εντυπωσιακά. Επειδή ακριβώς δεν τον έχω δει να αγωνίζεται τον πιτσιρικά και επειδή εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια την κρίση του Νίκου Παπαδογιάννη, ενθουσιάστηκα όταν διάβασα το παρακάτω άρθρο:

http://www.sport-fm.gr/article.jsp?id=117360

Ο Νίκος Παπαδογιάννης σε ένα λίγο πιο παλιό άρθρο προσπάθησε να δώσει μια ερμηνεία, όχι επιφανειακή, του φαινομένου της προσέλευσης ή μη των φιλάθλων στα γήπεδα μπάσκετ. Σίγουρα το παρακάτω άρθρο είναι πολύ ενδιαφέρον και σίγουρα δίνει ένα δρόμο για την ερμηνεία του φαινομένου της αποχής ή μη από τα γήπεδα με όρους σύγχρονης ανάπτυξης των αστικών κέντρων..

http://www.sport-fm.gr/article.jsp?id=116313

Posted in Δημοσιογραφοι, Διάφορα, Ευρωλίγκα, ΙΣΠΑΝΙΑ, Μπασκετικά Οικονομικά, ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ - ΓΝΩΜΕΣ | Με ετικέτα: , , , , , | Leave a Comment »