galobasket

Όπως λέμε καλό μπάσκετ, όπως λέμε Γκάλης…

Πόσο μπασκετικό είναι το κινητό σας;

Posted by akilas στο 13 Αυγούστου 2009

Αναπόσπαστο, δυστυχώς και ευτυχώς ,κομμάτι της σημερινής μας ζωής είναι το κινητό, το οποίο πλέον κυριαρχεί σε κάθε έκφανση της ζωής μας. Στα πλαίσια αυτής της κυριαρχίας το galobasket προσπαθεί να μετρήσει τις μπασκετικές γνώσεις των κινητών μας!images

Ο τρόπος της «μέτρησης» της μπασκετικότητας του κινητού κατά akilas(!) είναι μέσα από το Τ9. Προσπαθούμε να γράψουμε με το Τ9 παίκτες του μπάσκετ και ανάλογα με το αποτέλεσμα σχολιάζουμε. Είναι λογικό ότι κινητά ίδιας εταιρείας να έχουν ίδιες λειτουργίες και ίδιες δυνατότητες του Τ9. Θα ξεκινήσω με το κινητό που έχω στη διάθεσή μου το οποίο είναι ενα LG ( με κύριο κριτήριο αγοράς τη χαμηλά ακτινοβολία με βάση το SAR ) . Ας δούμε ποιους παίκτες γνωρίζει το συγκεκριμένο Τ9 του κινητού. Με πορτοκαλί είναι όσους δεν γνώριζε το Τ9:

Εθνική 87: Γκάλης, Γιαννάκης, Φασουλας, Χριστοδούλου, Ανδριτσος, Φιλιππου, Καρατζάς (7/7 στην κατηγορία αυτή)

Γιουγκοπλαστικα: Κούκοτς, Ράτζα, Περάσοβιτς, Ιβάνοβιτς, Σάβιτς, Λέστερ, Σόμπιν (5/7)

ΝΒΑ: Τζόρνταν, Τζόνσον, Μπερντ, Μπάρκλεϊ, Στόκτον, Μαλόουν, Ρόμπινσον, Έρβινγκ, Φρέιζερ, Μπράιαντ, Τσίλντρες, Ουειφερ (9/12)

Ελλάδα: Κορωναίος, Καραμανόλης, Γαλακτερός, Ματθαίου, Χολέβας, Ροδόπουλος, Μίσσας,(6/7)

Ευρώπη:  Μποντιρόγκα, Τζεντίλε, Κολντεμπέλα, Μανίφικο , Σαμπόνις, Μαρτσουλιόνις, Γιοβάισα, Χομίτσιους, Κορμπαλάν, Τσούτουρα, Τσατσενκο (6/11)

Συνολικό ποσοστό: 33/44 δηλαδή 75%

Περιμένω τα δικά σας στατιστικά πάνω στο ίδιο τυχαίο δείγμα που επέλεξα. Το δικό μου κινητό μπορεί να χαρακτηριστεί ως άκρως Ελληνοκεντρικό με εικόνες και από ΝΒΑ. Σϊγουρα δεν μπορεί να πει κάποιος ότι του αρέσει το Ευρωπαϊκό μπάσκετ της δεκαετίας του 80.

Υ.Γ.1. Για την Εθνική στο χθεσινό παιχνίδι με τη Ρουμανία δεν έχω πληρη εικόνα καθώς είδα αποσπασματικά το παιχνίδι. Περιμένω τα πιο σοβαρά φιλικά για να εκφράσω άποψη. Ενδιαφέρον είχαν οι δηλώσεις Γιαννακόπουλου πάντως για τον Καλάθη όπως εύστοχα σχολίασε ο scire σε υστερόγραφο! .

2 Σχόλια to “Πόσο μπασκετικό είναι το κινητό σας;”

  1. akilas said

    Πολύ γρήγορα που έκανα την ίδια «μέτρηση» σε ένα ΝΟΚΙΑ μου έβγαλε ακριβώς τα ίδια αποτελεσματα, το οποίο μάλλον σημαίνει ότι όλα τα κινητά έχουν την ίδια βάση δεδομένων για το Τ9.

    Περιμένω και τα δικά σας αποτελέσματα προκειμένου να δω αν ισχύει η διαπίστωση της πρώτης παραγράφου. Εϊχα την εντύπωση ότι κάθε εταιρεία φτιάχνει τη δική της βάση δεδομένων

  2. ΓΕΙΑ ΣΑΣ…. ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΜΠΛΟΓΚ!!! ΕΙΜΑΙ Ο Sportypen KAI EIMAI 17 ΧΡΟΝΩΝ. ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΓΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ »ΑΘΛΗΤΙΚΟ Magazino» ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΗΔΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΜΗΝΑ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΗΔΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ 2.500 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ!!. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΑ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΕΒΑΖΩ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΑΡΘΡΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΚΑΛΟΠ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ… ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ… ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!! ΣΤΕΛΝΩ LINK: http://www.sportypen.wordpress.com

Σχολιάστε

 
