galobasket

Όπως λέμε καλό μπάσκετ, όπως λέμε Γκάλης…

Συρίγος εναντίον όλων!

Posted by akilas στο 21 Σεπτεμβρίου 2007

Ο γνωστός δημοσιογράφος Φίλιππας Συρίγος  πάλι με άρθρο του στη Σπορτ-Ντει γίνεται επίκεντρο σε άρθρο μας.  Στο άρθρο του αυτό  τα βάζει με όλους και με όλα, έχοντας κατά τον ίδιο μόνο αυτός δίκιο. Μεταξύ άλλων αναφέρει ό τι ο Παπαδόπουλος όταν οι άλλοι πάλευαν για το μετάλλιο αυτός σαμποτάριζε με πολλούς τρόπους την προσπάθειά τους. Αλήθεια υπάρχει κάτι πιο προσβλητικό από αυτήν την κατηγορία που δίνει στον Λάζαρο Παπαδόπουλο από τη στιγμή που η λέξη σαμποτάρισε δεν είναι ανάμεσα σε εισαγωγικά; Διαφωνώ κάθετα πάντως με την βάση πάνω στην οποία αναπτύσσει ο Φίλιππας το συλλογισμό του. Η μη κατάκτηση μεταλλίου δεν συνεπάγεται κατ ανάγκη αποτυχία αλλά ούτε και επιτυχία. Πήραμε αυτό που αξίζαμε και πολύ δύσκολα θα παίρναμε καλύτερη θέση σε αυτό το Ευρωμπάσκετ. Διαβάστε παρακαλώ το άρθρο του κου Συρίγου

http://www.sport-fm.gr/news.jsp?newsID=102243

και πάρτε θέση. Επίσης τον ολοκληρωμένο φάκελο των άρθρων του κ.Συρίγου  μπορείτε να τον διαβάσετε παρακάτω:

https://galobasket.wordpress.com/2007/09/27/%ce%a6%ce%ac%ce%ba%ce%b5%ce%bb%ce%bf%cf%82-%ce%a3%cf%85%cf%81%ce%af%ce%b3%ce%bf%cf%82-%ce%95%ce%b8%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ae/

Advertisements

11 Σχόλια to “Συρίγος εναντίον όλων!”

  1. galobasket said

    Σχόλια επί αποσπασμάτων του άρθρου του Συρίγου. Για πρώτη φορά ζητάω εκ προοιμίου συγγνώμη από τους αναγνώστες γιατί θα είμαι λίγο ειρωνικός, δεικτικός…αφού πλέον οι θέσεις του Φίλιππου Συρρίγου προς την Εθνική ομάδα και τους παίκτες δεν υποφέρονται. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

    «Δυστυχώς, όμως, τα παιδιά δεν κατάλαβαν τίποτα. Ισως διότι έχουν κακοσυνηθίσει σε κανακέματα και χάδια, «

    Αν είναι έτσι Φίλιππα ποιος τους κανάκευε; Ποιός τους εκθείαζε; Άραγε σε ένα χρόνο όλα αλλάζουν κ Συρίγο; Προφανώς όποιος δεν είναι μαζί σου είναι και εχθρός σου Φίλιππα . Να γυρίσουμε το χρόνο πίσω να δούμε τι έλεγες γι αυτά τα παιδιά προηγουμένως; Θέλεις κ.Συρίγο;

    «Πρώτον, διότι δεν είχα πια καμία διάθεση να εκπροσωπώ παίκτες με τέτοια μυαλά»

    Αχ πως αλλάζουν τα μυαλά στη σημερινή εποχή της παγκοσμιοποίησης!

    «δεν ήμουν ούτε στο ελάχιστο διατεθειμένος να γίνω μέρος ενός προβλήματος το οποίο ήταν φανερό πού θα οδηγούσε.»

    Την κάνω στα δύσκολα!

    Το «Εχω εμπιστοσύνη στους παίκτες μου» του Γιαννάκη

    εκλαμβάνεται ως δήλωση νομιμοφροσύνης του Γιαννάκη προς τους παίκτες του.

    |»Και από εκείνη τη στιγμή ήταν πια αιχμάλωτος του Λάζαρου. Και των όποιων διαθέσεών του…»

    Προσοχή όχι στους παίκτες του. Δήλωσε νομιμοφροσύνη στους παίκτες αλλά πλέον ήταν αιχμάλωτος του Λάζου. Μα καλά τι είναι πλέον αυτός ο Λάζος; Νονός; Βαρώνος; Εθνικός προμηθευτής;

    Είπε για τον Λάζο: Η αποθέωση της αγνωμοσύνης και της παλιανθρωπιάς/ Πόντιος Πιλάτος/ αχαρακτήριστη συμπεριφορά/

    Προσοχή: όποιος έχει κακή απόδοση ή είναι αγωνιστικά ανύπαρκτος θα δέχεται από εδώ και στο εξής τέτοιους χαρακτηρισμούς. Υπόγραφή: Φίλιππας Συρίγος

    «αλλά αυτοί δεν δίστασαν να του πετάξουν λάσπη όταν φοβήθηκαν ότι υπήρχε κίνδυνος να βάλει τον νεαρό Κουφό στην ομάδα!»

    Ποιοί είναι αυτοί Φίλιππα που τα λες δίχως μαλλιά στη γλώσσα;

    «Στην περίφημη ανακοίνωση-επαναστατικό μανιφέστο των παικτών, που συνέταξε και ανάρτησε σε διαδικτυακό τόπο δημοσιογράφος ο οποίος εδώ και πολλά χρόνια πλέει με «σημαία ευκαιρίας» στον χώρο του μπάσκετ, οι παίκτες της Εθνικής υποστήριζαν μεταξύ άλλων ότι ως εκπρόσωπος Τύπου της ομάδας δεν είχα δικαίωμα να τους κρίνω δημοσίως.
    Οποία υποκρισία, όμως! Διότι εκπρόσωπος Τύπου ήμουν και το 2005 και το 2006, όταν και πάλι έκρινα τις αγωνιστικές επιδόσεις τους, τη συνέπεια και τη συμπεριφορά τους, χωρίς όμως να έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Γιατί, λοιπόν, τώρα και όχι τότε; Μα, πολύ απλά, διότι τότε τα όσα έγραφα δεν τους ενοχλούσαν, ενώ τώρα τους φάνηκαν βαριά κι ασήκωτα…»

    Είχες χαρακτηρίσει αγωνιστικά Αχίλλειο πτέρνα της ομάδας το 2005 και 2006 συλλήβδην όλους τους ψηλούς Φίλιππα;

    «Η αλήθεια, λοιπόν, είναι μία.»

    Το μάθαμε και αυτό πλέον. Η αλήθεια είναι μια και κάτοχός της πάντα θα είναι ο Φίλιππας! Ενας υπάρχει που λέει την αλήθεια και όλοι οι άλλοι (παίκτες) είναι ψεύτες.

    «Μόνο που από το πόστο του εκπροσώπου Τύπου τους προσέφερα (και μάλιστα ανιδιοτελώς), δεν μου προσέφεραν, οπότε θα έπρεπε να χειριστούν τουλάχιστον με μεγαλύτερη ευγένεια το όλο θέμα. »

    Αυτοί δεν σου προσέφεραν τίποτα; Όσο για την ευγένεια όταν απαιτείς κάτι πρέπει και να δίνεις κάτι αντίστοιχο.

    «Οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) παίκτες της Εθνικής έπεσαν θύματα του Παπαδόπουλου, αλλά αυτό δεν μειώνει τις ευθύνες τους. Υποτάχθηκαν στις διανθισμένες με βρισιές και απειλές απαιτήσεις του, χάριν μιας ενότητας που τελικά μόνο κατ’ όνομα παρέμεινε ζωντανή ανάμεσά τους.»

    Ασχολίαστο

    «Και τώρα, μετά την απώλεια του μεταλλίου και του απευθείας εισιτηρίου για το Πεκίνο, τι να πω σε σχέση με τη συμμετοχή της Εθνικής μπάσκετ στο Ευρωπαϊκό της Ισπανίας;»

    Έχουμε φτάσει πλέον στο επίπεδο η 4η θέση να θεωρείτε προφανής και αποτυχία και η Τρίτη θέση κατά δήλωση του Φίλιππα σώσιμο της παρτίδας! Μεγαλώσαμε επικίνδυνα.

  2. notarius said

    Φοβάμαι φίλε galobasket ότι εμπλέκουμε εαυτούς σε έναν κυκεώνα. Φαίνεται τελικά ότι «έξεστι Συρίγω ασχημονείν» (η ορθογραφία σωστή). Ο μέγας πατριάχης του μπάσκετ, ο ευπατρίδης της δημοσιογραφίας, ο αδέκαστος πολεμιστής της διαφθοράς και πολλά άλλα κύριος Συρίγος έχει το δικαίωμα να λέει ότι θέλει, να υβρίζει όποιον θέλει, να αλλάζει άποψη και πλεύση όποτε νομίζει και κυρίως να μην έχει την ανάγκη να απολογηθεί σε κανένα. Στη χώρα της λήθης όμως είναι αναμενόμενο να υφιστάμεθα φαινόμενα τύπου Συρίγου.
    Στην ουσία και το περιεχόμενο των γραφομένων του δεν θεωρώ σκόπιμο να μπω διότι με καλύπτει απόλυτα ο gaobasket. Θα επισημάνω μόνο πως όταν βαυκαλιζόμαστε ότι υπηρετούμε έναν σκοπό πρέπει να τοποθετούμε το συλλογικό συμφέρον πάνω από την προσωπική μας ματαιοδοξία.

  3. Genera| said

    Προ δεκαετίας, ο Pipo Συρίγος ήταν αξιόπιστος σοβαρός, με ώριμη κριτική. Ίσως ο καλύτερος δημοσιογράφος του αθλήματος. Τα τελευταία χρόνια άλλαξε αρκέτα και χωρίς να θέλω να φανώ κακός, μάλλον τον έπιασε η μιζέρια της ηλικίας και των γηρατειών. Το έχω παρατηρήσει με φίλους εδώ και 2-3 χρόνια. Είναι μόνιμα αρνητικός χωρίς να είναι εποικοδομητικός. Τα τελευταία χρόνια τον άκουγα και σα βοηθό speaker στους αγώνες ΝΒΑ και ειλικρινά μας είχε κουράσει όλους με τον αρνητισμό του. Πχ «τι στραβοκάνης είναι ο Lebron, αυτός είναι ο superstar που λένε;»

    Γι’αυτό δε θα επιμείνω στο περιεχόμενο αυτών που λέει, ειναι καθαρά θέμα νοοτροπίας. Δε ξέρω τι έχει στη προσωπική του ζωή αλλά όλα του τα κόμπλεξ τα βγάζει στη δημοσιογραφία πλέον.

  4. galobasket said

    Το ζήτημα αν το ΝΒΑ έχει πέσει είναι πάρα πολύ μεγάλο και επιδέχεται εκτενέστατης ανάλυσης. Οι φετινοί τελικοί ήταν απογοήτευση και σε αυτό παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η πτώση της Ανατολής.

    Η τηλεθέαση πάντως δεικνύει ότι και οι τηλεθεατές ή θέλουν να βλέπουν συγκεκριμένες ομάδες (Λ.Α., Μπόστον…) ή ότι έχουν κορεστεί από το μπάσκετ έστω και αν είναι προσωρινός ο κορεσμός.

    Όσον αφορά το Συρίγο και το ΝΒΑ το έχει απαξιώσει σε μεγάλο βαθμό, έχοντας κάποια δίκια αλλά η ισοπεδωτική του νοοτροπία τον κάνει να χάνει το όποιο δίκιο έχει. Δεν είναι όλο το ΝΒΑ χάλια, υπάρχουν και πολύ καλές ομάδες και σε κάποιες παίζεται πολύ καλό μπάσκετ. Η γενίκευση είναι πολλές φορές κακός οδηγός.

    Πάντως general όταν θα γράψουμε θέμα για το Fantasy της Ευρωλίγκα θα θέλαμε γενικές συμβουλές ως προς το τι θα πρέπει να προσέξουμε. Με ένα χρόνο εμπειρίας θεωρώ ότι δεν έβγαλα ασφαλή συμπεράσματα πέρισυ.

  5. galobasket said

    Πώς βλέπεις general τους Σέλτικς φέτος; επίσης θεωρώ ότι Ντουράντ μετά από ενα δυο χρόνια θα ναι έτοιμος, ενώ ο Όντεν….

    Χιούστον ίσως χτυπήσει τελικό φέτος ενώ είμαι σφόδρα με το Φοίνιξ, το οποίο πέρισυ ίσως και να το αδίκησαν παρά τη νομιμότητα της ποινής με βάση τον κανονισμό.

  6. Genera| said

    Η τηλεθέαση δεν είναι κριτήριο ποιότητας του μπάσκετ. Για παράδειγμα και στην Ελλάδα έχει πέσει πάρα πολυ σε σχέση με αρχές 90s αλλά το επίπεδο είναι πολύ ανώτερο. Είναι περισσότερο θέμα εμπορικό, διαφημιστικό, star system κτλ.

    Για το Fantasy της Euroleague δε μπορώ να πω πολλά γιατί δε το έχω παίξει και επίσης δεν έχω ευρωπαϊκές γνώσεις. Αλλά σίγουρα μπορώ να δώσω κάποιες γενικές συμβουλές μετά από τόσα χρόνια κάψιμο 🙂 Όποτε θές εδώ είμαι.

    O Durant είναι πιθανό να καθιερωθεί σα star από φέτος γιατί παίζει σε αδύνατη ομάδα και θα πάρει πολύ χρόνο συμμετοχής. Μπορεί να μην έχει 25ppg αλλά ένα 17ppg το διεκδικεί άνετα. Έφυγαν τα δύο μεγάλα αστέρια των Sonics (Allen και Lewis) και υπάρχει μεγάλο επιθετικό κενό που θα το καλύψει πιθανόν αυτός.

    Πέρυσι η κούπα ήταν 100% των Suns αν δεν είχαν αδικηθεί 1) Από το στημένο παιχνίδι του Donaghy και 2) από τις άδικες αποβολές του Amare και Diaw. Αλλά τι να πεις.. η δύση είναι πεδίο μάχης, όλα πιθανά. Oi Celtics λογικά είναι ήδη στα playoff αλλά θα το παλέψουν με Bulls, Cavs, Pistons κτλ..

  7. galobasket said

    Για αυτά τα νούμερα που ανέφερες για τον Ντουράντ συμφωνώ. Άλλωστε θα πάρει πολλές προσπάθειες πάνω του. Το +20 δεν βλέπω πάντως να το κάνει ή αν τα καταφέρει δεν βλέπω να έχει καλά ποσοστά.

    Όσοι τον δοκίμασαν πριν το ντραφτ έμειναν εντυπωσιασμένοι από τα προσόντα του αλλά τον θεωρώ αρκετά αδύναμο ακόμη για το ΝΒΑ.

    Μέχρι τώρα δεν κοίταζα τους διαιτητές του ΝΒΑ παρά το γεγονός ότι έπαιζα στοίχημα. Η παρουσία του Ντόναχι αλλοίωνε από μόνη της αποτελέσματα στη βάση των συνολικών πόντων και της διαφοράς.

    Θέλω να σε ρωτήσω για το ποιό παιχνίδι σφύριξε κόντρα στους Σπερς ο Ντόναχι, ενώ επίσης όπως θα ξέρεις επέστρεψε και ο διαιτητής που είχε αποβάλλει τον Ντάνκαν λόγω γέλιων!

    Με το γράμμα του κανονισμού καλά είχαν αποβληθεί οι Ντιό και Αμάρε αλλά ηθικός αυτουργός ήταν ο Χόρι και εν πάσει περιπτώσει τα παιχνίδια πρέπει να παίζονται στο παρκέ. Χιλ και Νας για πάντα.

  8. galobasket said

    θα ήθελα να σας παραθέσω κάποια στατιστικά για το άρθρο του Συρίγου αναφορικά με τα κλικ που έγιναν σε αυτό!
    Έχουμε και λέμε λοιπόν:

    Ωρα Κλικ
    13.18 1379
    13.45 2283
    13.49 2418
    14.28 3434
    15.01 4160
    16.36 5792
    17.01 6193
    17.37 6532
    01.41 8747
    01.43 8759 δηλαδή σε 2 λεπτά τα ξημερώματα είχε 12 αναγνώσεις. Α ρε μεγαλεία. Κουίζ: πόσο κόσμο μέσο όρο είχε η Εθνική στο Ακρόπολις;

    Σίγουρα λιγότερο από τις αναγνώσεις του κου Φίλιππα.

  9. Genera| said

    Πάρτε μια γεύση από Donaghy
    http://thebuzzerbeater.wordpress.com/2007/07/24/donaghy-makes-a-3-pointer-from-the-right-wing/

    Sorry, δε σπαμμάρω το blog μου, αλλά έχουν ενδιαφέρον οι πληροφορίες και τα βιντεάκια.

    O Συρίγος πρέπει να κατέβει για coach της Εθνικής!

  10. galobasket said

    general δεν εχω κανένα πρόβλημα να spammareis ότι θέλεις αρκεί να έχει μια συνάφεια τόσο με το μπάσκετ όσο και με τα αντικείμενα συζήτησης που κάνουμε.

    Το ακραίο θα ήταν να έβαζες ένα μπασκετικό link σε ένα θέμα για παράδειγμα μεταναστευτικής πολιτικής, τα οποία θέματα εκτός μπάσκετ είναι λίγα αλλά θα υπάρχουν.

    Το βίντεο και οι πληροφορίες που μας έδωσες ήταν εξαιρετικά διαφωτιστικές και πάνω στον πυρήνα αυτού που σε ρώτησα οπότε σου είμαστε ευγνώμωνες γιατί μας διαφώτισες και με συνεκτικό τρόπο πήραμε πληροφορίες για κάτι που θα μας έπαιρνε χρόνο να ψάξουμε. Θα είμαστε πάντα ανοικτοί ειδικά σε μπασκετικές τοποθετήσεις και μην ξεχνάς ότι όλοι από την αγάπη στο ΝΒΑ ξεκινήσαμε.

    Για τον Φϊλιππα πρέπει να σου δώσω DVD με ανασκόπησή του για μια χρονιά του ΝΒΑ τη δεκαετία του 80 να τρελαθείς. Στροφή 180 μοιρών όσον αφορά το πώς έβλεπε το ΝΒΑ τότε και τώρα. Αυτό βέβαια δεν είναι κατ ανάγκην κατακριτέο ειδικά για τον notarius.Δεν παίρνω θέση επί του θέματος.

    Πάντα ανοιχτοί σε εσένα.

  11. notarius said

    Αν και νομίζω ότι έχουμε ξοδέψει αρκετή φαιά ουσία προς χάρη του ερίτιμου κ.Συρίγου, οφείλω εν τούτοις να καταστήσω σαφές το εξής: δεν έχω , και πιστεύω ότι εκφράζω και τον galobasket, καμιά προσωπική εμπάθεια με τον Φίλιππα. Αντιθέτως συμφωνώ με αρκετές από τις κρίσεις του, ιδίως τις αγωνιστικές. Επειδή πιστεύω όμως ότι τα θέσφατα από οπουδήποτε και αν προέρχονται είναι για άκριτους ανθρώπους και ότι η αλαζωνεία και η μεγαλαυχία δεν συνιστούν σοβαρή επιχειρηματολογία δεν μπορώ παρά να αντιστρατευθώ τα λεγόμενα του αλλά και τις προθέσεις του. Το γεγονός ότι ανήγαγε εξωαγωνιστικά θέματα σε προσωπική βεντέτα και δεν δίστασε να δαιμονοποιήσει πράγματα και πρόσωπα είναι κατ’ εμέ αποκρουστέο. Το ότι διαθέτει το προνόμιο να δημοσιοποιεί ευρέως την άποψη του και να διαμορφώνει ενίοτε και συνειδήσεις δεν τον καθιστά αυτοδικαίως στο απυρόβλητο.
    Τα παραπάνω τα αναφέρω ως επιμύθιο στο όλο ζήτημα. Δεν πρέπει βέβαια να αγγίζουμε και την υπερβολή. Το ότι ο Φίλιππας άλλαξε γνώμη για το ΝΒΑ ασφαλώς και δεν μπορεί να είναι κατακριτέο αφού το μπάσκετ δεν είναι στατικό αλλά μεταλλάσσεται και κατ’ επέκταση οι προτιμήσεις εκάστου. Αν εννοείς βέβαια την μετάβαση του Φίλιππα από τον εκστατικό ενθουσιασμό στην απόλυτη απαξίωση και τον σεχταρισμό, τότε θα συμφωνήσω αλλά ακόμα και τότε είναι σεβαστή μια τέτοια διαφοροποίηση.Και μιας και έγινε αναφορά στην δεκαετία του ’80 θα ήθελα να τονίσω ότι κατά τη γνώμη μου δεν θα υπάρξει πιο παραγωγική δεκαετία τόσο σε πρόσωπα όσο και σε στυλ παιχνιδιού.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: