Το Ευρωμπάσκετ τελείωσε. Στη σελίδα αυτη θέλουμε τη γνώμη σας για τους δημοσιογράφους που καλύπτουν το χώρο του μπάσκετ . Τα ονόματα πολλά
Μαγουλάς
Περπερίδης
Χατζηγεωργίου
Συρίγος Φίλιππας
Συρίγος junior
Σκουντής
Ασπρούλιας
Φιλέρης
Ιωάννου
Καρύδας
Δρυμώνας
Παπαδογιάννης (ο αγαπημένος του galobasket)
Καβαλιεράτος
Κογκαλίδης
Κοντός
Γεωργίου
Σωτηρίου
Μπατής
…… και φαντάζομαι και οι γνώμες ακόμη περισσότερες. Σας περιμένουμε να καταθεσετε την γνώμη σας για κάποιον μπασκετικό κυρίως δημοσιογράφο και όχι μόνο.
10 Οκτωβρίου 2007 σε 11:14
Στο χθεσινό παιχνίδι ο Τάσος Μαγουλάς είπε ότι μέχρι το 2018-20 καμία Ευρωπαϊκή ομάδα δεν θα συμμετάσχει στο ΝΒΑ. Εκείνη την χρονική περίοδο περίπου είπε πώς κάποια Ευρωπαϊκή ομάδα με το Λονδίνο πιο πιθανή έδρα της λόγω εγγύτητας με τις Η.Π.Α. πιθανότατα θα συμμετάσχει στο ΝΒΑ. Όλα αυτά προέκυψαν από συζητήσεις με τους ιθύνοντες του ΝΒΑ σύμφωνα με τον Τάσο Μαγουλά.
Οπότε σύμφωνα με τον ίδιο τον δημοσιογράφο που είναι μεσα στα πράγματα οι φίλοι των ΤΣΣΚΑ, ΠΑΟ και Ρεάλ που είχαν αναφερθεί σαν υποψήφιες προς ένταξη στο ΝΒΑ μάλλον θα πρέπει να σταματήσουν να ελπίζουν. Πάντως για την διεξαγωγή επίσημων παιχνιδιών του ΝΒΑ σε Ευρωπαϊκό έδαφος, όπως δήλωσε ο Στερν εγώ τουλάχιστον δεν άκουσα να λένε κάτι.Αν εσείς ακούσατε παρακαλώ ενημερώστε με.
Πάντως όταν ακούω Μαγουλάς το πρώτο πράγμα που μου έρχεται είναι το περίφημο ρόδι που σημαίνει η λέξη Γρανάδα και πώς του έκλεψε την ατάκα ο Σκουντής. Ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος προσπαθεί να λανσάρει ένα άλλο είδος ρεπορτάζ αλλά θεωρώ ότι χάνει το μέτρο ώρες ώρες.
16 Οκτωβρίου 2007 σε 23:23
Χαίρετε!
Θα σχολιάσω όσους γνωρίζω κι έχω παρακολουθήσει.
Μαγουλάς
Υποθέτω ότι έχει πολλές γνώσεις για NBA αφού δεν χάνει ποτέ ευκαιρία να το επιδείξει ή κάνει καλό homework. Καταντά πάντως κουραστικός μερικές φορές με τις παραθέσεις εγκυκλοπαιδικών στοιχείων που αφορούν μόνο σε όσους ασχολούνται τόσο όσο αυτός.
Περπερίδης
Αντιπαθητικός! Πολύ δήθεν και καθώς πρέπει! Δεν ξέρω πόσο χρονών είναι αλλά μοιάζει με 60άρη κρυμμένο στο σώμα 30άρη. Ανήκει στο παρελθόν. Αν όντως έχει δίπλωμα προπονητή μου φαίνεται πολύ θετικό ότι δεν κουράζει μιλώντας συνέχεια για συστήματα όπως κάνουν άλλοι…
Χατζηγεωργίου
Ο πιο αντιπαθητικός από όλους. Δεν αντέχεται! Επίσης δεν γίνεται να είσαι καλός σε όλα, πρέπει να επιλέξει ένα άθλημα για να γλιτώσουμε από τα υπόλοιπα.
Συρίγος Φίλιππας
Δεν τον θυμάμαι από τα παλιά (ήμουν μικρός). Την περασμένη χρονιά όμως που τον παρακολουθούσα στην Ευρωλίγκα ήταν πολύ καλός, αρκεί να μην είχε μαζί και άλλο σχολιαστή. Εκεί τον πιάνει μια μεγαλομανία που ενοχλεί. Απορώ πως τον αντέχουν όσοι σχολιάζουν αγώνες μαζί του. Ακόμα και να έχει μερικές φορές δίκιο όταν διορθώνει, το κάνει με προσβλητικό τρόπο.
Συρίγος junior
Αντιγράφει πολύ τον πατέρα του και έχει εξελιχθεί σε κακέκτυπο. Αυτό είναι κάτι που κουράζει. Έχει γνώσεις αναμφισβήτητα αλλά για να πει κάτι συγκεκριμένο πρέπει πρώτα να πετάξει μερικές αχρείαστες μπούρδες.
Σκουντής
Έχει γίνει συνήθεια, τουλάχιστον στα παιχνίδια της Εθνικής. Τον έχω ταυτίσει με αυτά και μου κακοφαίνεται όταν μεταδίδει Α1. Θα πει κι αυτός τα δικά του, θα κουράσει αλλά έχει γίνει καλτ πλέον. Αυτό που έκανε βέβαια μετά το “Βάλτο αγόρι μου” με ενόχλησε (εκμετάλλευση)
Ασπρούλιας
Αυτός ο άνθρωπος δυσκολεύεται να μιλήσει ελληνικά και όταν προβαίνει στο έγκλημα να ρωτήσει κάποιον ξένο στα αγγλικά…ΑΙΣΧΟΣ. Δεν μπορεί να προφέρει καμία πρόταση κάτω των 30 λέξεων προφανώς, γι’αυτό μας ζαλίζει με *$)#&&% κάθε φορά που απαντά σε μια ερώτηση.
Ιωάννου
Μου είναι πολύ συμπαθής. Δεν κουράζει, μιλάει όσο και όπου πρέπει. Πάρα πολύ καλός. Αυτό που με χαλάει είναι που στο ποδόσφαιρο γίνεται πολύ κάφρος κάνοντας τον ρεπόρτερ του ΟΣΦΠ, εκεί γίνεται αγνώριστος.
Καρύδας
Πολύ συμπαθητικός και αυτός. Πολυπράγμων τόσο όσο! Από τους καλύτερους. Από αυτόν κόλλησα με το NFL! Απορώ γιατί άφηνε τον Φ.Συρίγο να του την λέει στο final4.
Παπαδογιάννης (ο αγαπημένος του galobasket)
Ούτε κρύο, ούτε ζέστη! Με νευριάζει το ύφος όταν περιγράφει. Επίσης αυτές οι κορώνες στο ράδιο (που έγιναν και σποτάκια) με την Εθνική είναι πολύ δήθεν και εκνευριστικές.
Μπατής
Δεν τον θυμάμαι από τα παλιά. Όσες φορές τον άκουσα πέρσι στην ΕΡΤ δεν μου άρεσε.
Απ’ότι καταλάβατε τις περισσότερες φορές που βλέπω μπάσκετ έχω νεύρα!
17 Οκτωβρίου 2007 σε 0:25
Για τον Περπερίδη δεν θέλω να πάρω θέση επί της ουσίας. Την αφήνω τη γνώμη μου για αργότερα.
Θα ήθελα απλά να σου αναφέρω ένα στοιχείο όχι τόσο δημοσιογραφικό αλλά “βιογραφικό” το οποίο έχει ενδιαφέρον: είναι ο μόνος δημοσιογράφος της ΕΡΤ που γνωρίζω ο οποίος αρνήθηκε τη μονιμότητα της ΕΡΤ.
Ο Μαγουλάς μου τη δίνει γιατί θέλει να κάνει επίδειξη πολλές φορές για θέματα άσχετα με το αθλητικό κομμάτι και προκειμένου να κάνει την επίδειξή του προβαίνει σε τρομερές επαναλήψεις του τύπου Γρανάδα σημαίνει ρόδι, ρόδι σημαίνει Γρανάδα…
Καρύδας εξαιρετικός στη δουλειά του αλλά αυτή η σχέση του με τον Φίλιππα Συρίγο ξενίζει πολύ κόσμο. Σε αντίθεση με τον Παπαδογιάννη που δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του ο Καρύδας δυστυχώς δεν σηκώνει κεφάλι όταν έχει αντίθετη άποψη ο κ.Συρίγος. Είναι από τους λίγους που ασχολήθηκε με τα προβλήματα της Α2 όταν οι άλλοι δημοσιογράφοι σφύριζαν αδιάφορα.
Ιωάννου- Ασπρούλιας δεν τους συμπαθώ. Δεν μου αρέσουν οι δημοσιογράφοι οι οποίοι άθελά ή ηθελημένα βγάζουν “οπαδική” ταυτότητα. Πάντως Ασπρούλιας όσο και να μην διακρίνεται για την λεκτική του ευφράδεια το γεγονός ότι προέρχεται από τον χώρο του μπάσκετ του δίνει κάποιους πόντους παραπάνω.
Γιώργος Συρίγος: κληρονόμος της προίκας του πατέρα του στη δημοσιογραφία, εξαιρετικά διαβασμένος, ισχυρογνώμων λόγω των επιχειρημάτων που έχει αναπτύξει από την θεωρητική του κατάρτιση, αλλά δείχνει τάσεις ότι θα πάρει τα αρνητικά χαρακτηριστικά του πατέρα του.
Συρίγος Φίλιππας: ισχυρογνώμων ως εκεί που δεν παίρνει. Είναι από τους ελάχιστους δημοσιογράφους που σχολιάζουν διαιτητικά τις φάσεις των παιχνιδιών και στηριζόμενος στην γνώση του αθλήματος τις περισσότερες φορές ευστοχεί. Κάποιες όμως φορές που σε πρώτο χρόνο κάνει λάθος μετά από λίγο επιμένει ότι είχε δίκιο αποδεικνύοντας την απίστευτη ισχυρογνωμοσύνη του. Για τη στάση του απέναντι στους συνεργάτες του τα είπες όλα. Ειδικά αυτοί οι σκηνοθέτες έχουν ακούσει…
Πολύ καλός στην θεωρητική και παροδική κατασκευή θεωρημάτων προκειμένου να στηρίξει και να διασφαλίσει προβλέψεις του και εκτιμήσεις του (σώσιμο παρτίδας η τρίτη θέση…..), αίσθηση του ότι τα ξέρει όλα ακόμη και περισσότερα από προπονητές,παίκτες…
Για τον κ.Συρίγο θα μπορούσα να γράφω σελίδες αλλά δεν έχω όρεξη να συνεχίσω.
Για τον αγαπημένο μου Νίκο Παπαδογιάννη το αν έχει ύφος ή όχι εξαρτάται πώς το εκλαμβάνει κανεις. Μου το έχουν πει πολλοί αυτό για το ύφος οπότε θεωρώ ότι είσαι στην πλειοψηφία τους. Ανεξάρτητα του υφολογικού του μανδύα εγώ εστιάζω στην ουσία των λεγομένων και γραφομενων του. Τα γραπτά του πλην πολύ λίγων περιπτώσεων με βρίσκουν σύμφωνο σε τέτοιο βαθμό που θεωρώ ότι έχει μπει στο μυαλό μου.
7 Νοεμβρίου 2007 σε 11:37
Γραφικότερος και από τη Σαντορίνη: Ασπρούλιας.
Σκιάζομαι κάθε φορά που τον βλέπω ρε παιδί μου!
Αγαπημένος: Παπαδογιάννης.
7 Νοεμβρίου 2007 σε 11:45
Συμφωνώ για τον δεύτερο 100% και σε μεγάλο ποσοστό για τον πρώτο. Δεν έχει το παιδί την άνεση του λόγου, ενώ ταυτίζεται άθελά του αρκετά με μια ομάδα και αυτό δεν κρύβεται εύκολα.
Για τον Περπερίδη που αρκετοί τον κριτικάρουν πολύ αρνητικά, τον συμπαθώ αρκετά ως πάρα πολύ. Φαντάζομαι ότι θα γίνει κουβέντα πάνω σε αυτό.
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:02
Καλά να ήταν μόνο το “οπαδιλίκι” που βγάζει φορά, εδώ αν κάτσεις και θυμηθείς τις ερωτήσεις που κάνει ειδικότερα στους διεθνείς, θα γελάς μια εβδομάδα.
Χαρακτηριστικά θυμάμαι με την επιστροφή της Εθνικής από Ιαπωνία, που γινόταν το έλα να δεις στο αεροδρόμιο, είχε αρπάξει σχεδόν από τον λαιμό τον Κακιούζη και σχεδόν τον κατηγορούσε επειδή δεν προφήτεψε κάτι για το Μουντομπάσκετ. Ξέρεις, με στύλ σοβαρό-αστείο. Ε ο άνθρωπος γελούσε στην κάμερα..
Για Περπερίδη δεν έχω καταλήξει να σου πω την αλήθεια. Επειδή έχει παρουσιάσει κατά καιρούς και βόλεϊ και καμιά φορά και ποδόσφαιρο, δεν μπορώ να πω με σιγουριά περί μπασκετοσύνης του.
Γνώσεις έχει, συμπαθής είναι, αλλά μέχρι εκεί.
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:15
Αρχικά τον συμπαθώ σαν φυσιογνωμία, το γεγονός ότι παρουσιάζει και άλλα αθλήματα δεν πρέπει να σε προδιαθέτει αρνητικά. Π.χ. Παπαδογιάννης είναι εξαιρετικός στο Αγγλικό ποδόσφαιρο, Καρύδας στο Αμερικάνικο..Εντάξει αν έρχεται στο μυαλό σου ο πολυαθληματίας Χατζηγεωργίου τότε ναι καταλαβαίνω την αρνητική προδιάθεσή σου για κάποιον που ασχολείται με πολλά αθλήματα.
Περπερίδης διαθέτει δίπλωμα προπονητή μπάσκετ, για κάποιους αυτό δεν λέει τίποτα για μένα κάτι λέει.
Σε γενικές γραμμές πάντως τα περισσότερα αθλητικά δρώμενα τα βλέπω με σιγανή φωνή.
Συμφωνώ με αυτά που λες με Ασπρούλια, εκείνο επίσης που δεν μου αρέσει καθόλου είναι η κληρονομικότητα του επαγγέλματος είτε αυτή προέρχεται από συγγένεια είτε από αλληλοβοήθεια είτε από πονηρά πράγματα είτε είτε…Δυστυχώς δεν έχουν όλοι τις ίδιες ευκαιρίες στην αθλητική δημοσιογραφία και ειδικά στο χώρο του μπάσκετ.
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:21
Άσε…για το τελευταίο που λες, δυστυχώς τα παραδείγματα είναι τόσα πολλά που χάνεις το μέτρημα.
Δεν θέλω να μιλήσω για πρόσωπα ή καταστάσεις συγκεκριμένα ούτε και να γενικεύσω, λέγοντας πως όλοι έτσι μπήκαν στην αθλητική δημοσιογραφία, αλλά δυστυχώς επαναλαμβάνω, η πλειοψηφία έχει πάρει ευκαιρίες που δεν τις αξίζει.
Και μιλάω για τους πιο νέους-νέες.
Έγραψα νομίζω και στο doubleteam.wordpress για παιδιά που ξέρω ότι τραβάνε όλο το κουπί σε εφημερίδες και κανάλια και επειδή δεν κάθονται ή δεν γλύφουν κανένα μένουν στάσιμοι και απλήρωτοι.
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:27
τα ξέρω από πρώτο χέρι και κάποιος άλλος θα στα πει ακόμη καλύτερα αργότερα φαντάζομαι.
Το πράγμα έχει ως εξής: καμιά κατοσταριά πάνε στο εργαστήρι δημοσιογραφίας (για ένα μόνο αναφέρομαι, υπάρχουν και άλλα τέτοια) δίνουν κανα μύριο ή και βάλε, κάποιοι στην πορεία την κάνουν ενώ οι εναπομείναντες πηγαίνουν για εκπαίδευση σε μεγάλες αθλητικές εφημερίδες όπου τραβάνε όλη τη λάντζα απλήρωτοι για όσο αντέξουν και όταν απογοητευτούν έρχεται η νέα φουρνιά να συνεχίσει τη λάντζα.
Στο κορυφαίο εργαστήρι, ένας γνωστός μου μπήκε στο μισθολόγιο της ιστοσελίδας του φορέα που έχει το εργαστήρι έπειτα από 2 χρόνια απλήρωτης εργασίας, συγγνώμη εκπαίδευσης!
Υπάρχουν πάρα πολλά και θεωρώ ότι το κράτος θα έπρεπε να βάλει ποσόστωση στο επάγγελμα προκειμένου να προστατέψει τα εκμεταλλευόμενα παιδιά.Αντιθέτως αν κάποια άλλα άτομα έχουν και άλλες χάρες πολλές φορές προωθούνται με εξαιρετική επιτάχυνση. Αλλά αλήθεια τι δεν λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο στην Ελλάδα;
Υ.Γ. Τελευταία πάντως κάποιοι που έχουν επιτύχει επιχειρηματικά , προκειμένου να βελτιωθεί και το εταιρικό προφίλ κοιτάζουν και τις συνθήκες εργασίας, ενώ έχουν αρχίσει να προειδοποιούν τους ονειροπόλους ότι ο χώρος είναι εξαιρετικά δύσκολος και δύσκολα θα τα καταφέρουν. Με τον τρόπο αυτό προσπαθούν να επιτύχουν σύνδεση της “ιδεολογίας” με τα τα λόγια…
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:32
Μη νομίζεις, κι εγώ από πρώτο χέρι τα ξέρω. Έγραψα ως παθούσα. Ίσως είχα καλύτερη τύχη από κάποια παιδιά, αφού δεν άργησα τόσο να πληρωθώ, αλλά αυτή η κακεντρέχεια ότι δεν είχα δουλειά στον αθλητικό χώρο ως γυναίκα ή οι συνθήκες με απογοήτευσαν όσο δεν πήγαινε.
Σαφώς έπαιξε το ρόλο του το γεγονός ότι έβλεπα άλλους-άλλες να προωθούνται επειδή έχουν μπάρμπα στη Κορώνη ή ξανθό μαλλί κι εγώ να μαραζώνω.
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:46
Δε διαφωνώ με αυτό που λες και είναι λογικό να ξενίζει, ειδικότερα όταν βλέπεις π.χ. γυναίκες στο γήπεδο οι οποίες πάνε για το “Θεαθήναι”, για το σούσουρο, για τους παίκτες και με τουαλέτα Μεγάρου Μουσικής, ρωτώντας γιατί οι αλλαγές στο μπάσκετ δεν είναι τρεις όπως στη μπάλα. Ακόμα κι εγώ νευριάζω με αυτά. Μην πας καθόλου ρε κοπελιά αν είναι.
Και ναι, οι 3 στις 5 δεν έχουν μπει για τις γνώσεις τους, αλλά αυτό είναι μεγάλη και πικρή ιστορία.
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:49
Οι 3 στις 5 που γνωρίζω πράγματα μέσω τρίτων που τις ξέρουν πολύ καλά. Δεν ξέρω αν είναι έτσι και η πραγματική εικόνα. Μπορεί το δείγμα μου να είναι εσφαλμένο. Τέλος πάντων. Αγαπημένη δημοσιογράφος σου ποιά είναι;
Υ.Γ. όποια και να αναφέρεις δεν θα απαντήσω!!
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:56
Δεν έχω κάποια αγαπημένη-αγαπημένη, τουλάχιστον συγκριτικά με τον Παπαδογιάννη, που είναι αγαπημένος.
Απλά θα πω, πως τη δουλειά της την ξέρει καλά τόσο η Γιαλλελή όσο και η Μπάκουλη και μου είναι ευχάριστο είτε να τις διαβάζω ή να τις ακούω.
Υ.Γ. Μην απαντήσεις αν δεν θες, απλά πες κι εσύ αγαπημένη.
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:59
Αυτήν που συνήθως της φωνάζει ο Συρίγος, τη Κοφίτσα νομίζω, θεωρώ ότι κάνει καλή δουλειά στα τάιμ αόυτ.
Η Μπάκουλη είναι ενημερωμένη, προσέχει το ρεπορταζ της αρκετά αλλά όπως και για τους δημοσιογράφους που κάνουν ρεπορτάζ μεγάλης ομάδας δεν μπορεί να είναι εντελώς αντικειμενική πάντα εκ της θέσεώς της.
Δεν συμπαθώ σίγουρα Καραμανή.
7 Νοεμβρίου 2007 σε 13:02
ωραία κουβέντα αρχίσατε, βαλτοί είστε;
τα πιο πολλα απ’ τα παραπών ισχύουν σε πολύ μεγάλο βαθμό. η εκμετάλλευση είναι εκμετάλλευση παντού. και δυστυχώς οι φελλοί επιπλέουν. και δυστυχώς στο χώρο υπάρχουν πολλοί. δε θέλω πολύ να επεκταθώ γιατί θα εκθέσω κάποιους (δώστε μου λίγο χρόνο ακόμα και θα τους μπροστιάζω σιγά σιγά). πάντως για τις γυναίκες υπάρχουν κάποιες αξιόλογες και δυστυχώς δεν είναι γνωστές γιατί δεν έχουν δεχτεί να παίξουν το ρόλο της γλάστρας. υπάρχουν όμως μερικές που βάζουν τα γυαλιά σε κάποιους “ειδήμονες” του χώρου.
γκάλη για περπερίδη πρέπει να ήσουν στη δουλειά μου το ευρωμπάσκετ να άκουγες το τι μας χώνανε ακροατές για την εκπομπή του μετά με τον άλλον τον άσχετο δίπλα του.
ο ασπρούλιας γνωρίζει μπάσκετ από τεχνική άποψη (θήτευσε και με κόουτς σορώτο) αλλά προσπαθεί να γίνει λίγο γραφικός για να είναι αρεστός. όσον αφορά τα αισθήματά του είναι γνωστά και γι’ αυτό το λόγο έίχε κάποια προβληματάκια πέρσι στους τελικούς στο σεφ.
7 Νοεμβρίου 2007 σε 13:04
Αντικειμενική-αντικειμενική δεν μπορεί να είναι, αλλά όπως είπες όταν κάνεις ρεπορτάζ μεγάλης ομάδας, “αναγκαστικά” αν θες προσέχεις περισσότερο το ρεπορτάζ της ομάδας. Κι αυτό, σχεδόν πάντα, είναι αξιόπιστο, ενώ σημαντικό ρόλο παίζει, πως γνωρίζει το άθλημα.
7 Νοεμβρίου 2007 σε 13:05
Δεν είδα καμία εκπομπή έπειτα από τα παιχνίδια. Τον άλλο δεν μπορώ καν να τον βλέπω όπως και τον Ασπρούλια και τον Μαγουλά όταν αρχίζει τα ρόδια…
Και Περπερίδης έλεγε ασυναρτησίες; Όποτε τον έχω ακούσει πάντως μου αρέσει. Ειλικρινά αυτήν την εκπομπή δεν την είδα σχεδόν ποτέ ολόκληρη, ελάχιστα πρόλαβα.
7 Νοεμβρίου 2007 σε 12:41
Υπάρχει προκατάληψη στον χώρο και να σου πω την αλήθεια υπάρχουν στιγμές που με διαπερνάει και εμένα μια λανθάνουσα προκατάληψη για το γυναικείο φύλο στο χώρο του μπάσκετ.
Όταν όμως το φιλοσοφώ οι γυναίκες είναι πολύ πιο ρηγμένες στο θέμα της αθλητικής δημοσιογραφίας και τελευταία έχει ανοίξει κάπως ο χώρος. ΑΠλά όταν από τις 5 γυναίκες δημοσιογράφους που “γνωρίζω” για τις 3 γνωρίζω ότι δεν έχουν εισέλθει στο χώρο μόνο με την ικανότητα τους, είναι λογικό να γενικεύω και ασυνείδητα να κάνω προβολή των συναισθημάτων που νοιώθω για αυτές και στις νέοεισερχόμενες γυναίκες στον χώρο της αθλητικής δημοσιογραφίας. Πάντως πιστεύω ότι η γενίκευση μου αυτή και η προκατάληψη πιστεύω ότι περιορίζεται.
Το πρόβλημα υφίσταται επίσης και από στερεότυπα που έχουμε από μικροί π.χ. η μπάλα και το μπάσκετ είναι ανδρικά αθλήματα και όταν βλέπουμε γυναίκα να ασχολείται με αυτά ξενίζουμε. Καλώς ή κακώς έχουν φωλιάσει τέτοιες αντιλήψεις στον κάθε άνδρα από το εξωτερικό του περιβάλλον.
25 Νοεμβρίου 2007 σε 23:55
Ενδιαφέρον
http://rocknbball.blogspot.com/
12 Ιανουαρίου 2008 σε 14:19
Σάκη welcome back. Ένα στενάχωρο θέμα που ταλανίζει τον δημοσιογραφικό χώρο είναι αυτό που απασχολεί το Sportime εδώ και αρκετό καιρό. Σχετικό άρθρο: http://www.superbasket.gr/?c=308&a=99897.
Παρεπιπτόντως άνοιξα σήμερα το goal και είδα τον Σκουντή να αρθρογραφεί.
ΆΣΧΕΤΟ: από τη στιγμή που ο Τζάκσον, ο οποίος ξέρει καντάρια μπάσκετ, είπε ότι ο Τεοντόσιτς θα παίξει στο ΝΒΑ τότε ο Τεοντόσιτς θα έχει λαμπρό μέλλον…
13 Ιανουαρίου 2008 σε 11:37
δυστυχώς η κατάσταση στον όμιλο είναι τραγική και το κυριότερο είναι ότι οι εργαζόμενοι δεν γνωρίζουν ίσως σε ποιους εργοδότες πραγματικά να απευθυνθούν αφού η ιδιοκτησία φέρεται να εκπροσωπείται από ένα άτομο, το οποίο όμως συναντάς πιο δύσκολα και από τον ζαχόπουλο αυτή την στιγμή. πονεμένη ιστορία. θα τα πούμε αναλυτικά κάποια στιγμή…
9 Φεβρουαρίου 2008 σε 20:37
Ο Φιλλιπος Συριγος ειναι απαραδεκτος και σιγουρα δεν εχει παιξει ποτε στην ζωη του μπασκετ,το οτι μιλησε με 10 προπονητες και εμαθε 5 συστηματα αυτο δεν μου λεει τιποτα.Παπαδογιαννης τα ιδια.Μονο ο Καρυδας ειναι καλος για εμενα και παλευεται ο Σκουντης.
10 Φεβρουαρίου 2008 σε 1:12
Οφείλω να κάνω μια επισήμανση – διόρθωση – γυριστή που την έχω κάνει σε άλλο μπλογκ.
Ανέφερα κάπου ότι ο Περπερίδης είναι κάτοχος διπλώματος προπονητή στο μπάσκετ και επίσης ότι αρνήθηκε τη μονιμότητά του στην ΕΡΤ.
Κανένα από τα παραπάνω 2 που ανέφερα με κατηγορηματικό τρόπο δεν μπορώ και να το στηρίξω πλέον αφού η πηγή που μου τα είπε αρνήθηκε ότι ισχύουν οπότε έμεινα ξεκρέμαστος και εκτεθειμένος. Ζητώ συγγνώμη για τα 2 αυτά αναληθή που ανέφερα και από εδώ και πέρα θα είμαι πολύ πιο προσεκτικός με τις πηγές μου και δεν θα θεωρώ ως δεδομένο ότι αυτό που μου μεταφέρουν είναι και αληθές.
10 Φεβρουαρίου 2008 σε 3:02
Άκρως ενδιαφέρον
http://basketblog.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=9409&Itemid=116
10 Φεβρουαρίου 2008 σε 13:18
Τι περιμεναν δηλαδη? Να δειξουν περισσοτερους αγωνες του Κολοσσου παρα του ΠΑΟ?
Κ αυτα που δειχνουν χαρη τους κανουν διοτι αν ηταν οποιοδηποτε αλλο ιδιωτικο καναλι δεν θα δεχονταν ποτε το εμπορικο τους τμημα να δειξουν οτιδηποτε αλλο απο ΠΑΟ κ Αρη γιατι αυτες φερνουν διαφημησεις κ χρημα.
10 Φεβρουαρίου 2008 σε 19:54
Τα παρακάτω είναι από έναν φίλαθλο του μπάσκετ ο οποίος στο προσωπικό του μπλογκ έγραψε τα εξής:
“Όλο το μπασκετικό της επτελείο σχεδόν έχει επιστρατεύσει η ΕΡΤ για να καλύψει τους αγώνες στη Vitoria-Gasteiz. Και τι δεν ακούσαμε! Ότι η Ρεάλ έχει 15 χρόνια να παίξει σε τελικό! Κύριε Ασπρούλια, πέρυσι, που ήσαστε τέτοια εποχή; Τη νίκη της Μπαρσελόνα επί της Ρεάλ την ξεχάσατε; Ότι η Joventut θα διεκδικήει το δεύτερο τρόπαιό της! Κύριε Περπερίδη, τα προηγούμενα 7 δεν τα θυμάστε; Δηλαδή, με τη λογική σας, η Ρεάλ στο ποδόσφαιρο θα έπρεπε να έχει 3 κύπελλα Πρωταθλητριών αφού τα έξι που πήρε τις δεκαετίες 50 και 60 δεν λέγονταν Τσάμπιονς Λιγκ. Κύριε Περπερίδη, δεν ήταν φάουλ η φάση του Ρέγιες πάνω στον Σονσέκα; Ξαναδείτε το! Φάουλ και με τα δύο χέρια, το αριστερό στο πρόσωπο του παίκτη μας και το δεξί στα χέρια του! Ατάκα του κ. Περπερίδη στο τέλος του ημιτελικού, μερικά δεύτερα πριν κλείσει η σύνδεση: Ο Rudy υπογράφει την μπάλα που έστειλε την Μπαδαλόνα στον τελικό. Το τρελό είναι ότι η μπάλα που είχε ένας φίλαθλος στην κατοχή του ήταν όλη μπλε!
Λίγο σεβασμός δεν θα έβλαπτε από τους ανεκδιήγητους δημοσιογράφους της ΕΡΤ. Από τη στιγμή που είναι Α Σ Χ Ε Τ Ο Ι με το ισπανικό μπάσκετ, να μην εκφέρουν προσωπικές γνώμες, να μην υποτιμούν ή αβαντάρουν παίκτες, αλλά να κάνουν απλή περιγραφή. Μας έχουν αναγκάσει να βλέπουμε αγώνες χωρίς φωνή!”
Υ.Γ. εννοείται ότι έχουμε πάρει την άδεια από τον δημιουργό του παραπάνω κειμένου.
11 Φεβρουαρίου 2008 σε 8:57
Αν κοιτάξεις όμως τον πίνακα με τα παιχνίδια ΑΓΟΡ – Κολοσσού – Αιγάλεω, τα παιχνίδια του Πανελληνίου θα καταλάβεις πολλά. 9 παιχνίδια ο Πανελλήνιος, 8 το Αιγάλεω και 2 ο Κολοσσός;
Επίσης έτσι όπως παίζει ο Παναθηναϊκός τα εντός έδρας ματς δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον. Η τριαντάρα πάει σύννεφο με εξαίρεση 2 – 3 παιχνίδια. Εγώ προτιμώ να βλέπω παιχνίδια αμφίρροπα και όχι περιπάτους. Προσωπική άποψη. Δεν γνωρίζω αν η τηλεθέαση είναι μεγαλύτερη σε οποιοδήποτε παιχνίδι του Παναθηναϊκού, από ένα αμφίρροπο παιχνίδι π.χ. Κολοσσός – Ρέθυμνο ή Κολοσσός – ΑΕΚ. Μπορεί και να είναι πιο εμπορικά αλλά από που και ως που τα παιχνίδια του Αιγάλεω και του Πανελληνίου είναι πιο σημαντικά από παιχνίδια του Κολοσσού ή και της Ολυμπιάδας στις αρχές του πρωταθλήματος.
25 Φεβρουαρίου 2008 σε 1:38
Ατόπημα της ΕΡΤ και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο το παρακάτω άρθρο του Γιώργου Κογκαλίδη:http://www.basketblog.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=9715&Itemid=116
Πλέον θα βλέπουμε και απολύσεις μέσω τηλεόρασης. Και εις ανώτερα σε ΕΟΚ και ΕΡΤ, ασχέτως αν συμπαθώ και εκτιμώ πάρα πολύ τον Φώτη Κατσικάρη.
21 Μαρτίου 2008 σε 0:13
Σήμερα στις 20/3/2008 στον αγώνα Ολυμπιακός – Ρεάλ αντι για δημοσιογράφους την περιγραφή έκανε ο Γιώργος Σιγάλας παρέα με τον Φράνκο Νάκιτς.
Σε κάποια στιγμή στο παιχνίδι ο Ερβέλ φτύνει δίπλα στον Μπουρούση και ο παίκτης του Ολυμπιακού κολλάει το πρόσωπό του πλάι στο κεφάλι του Ερβέλ και τον φτύνει στο αυτί. Δεν πήρε χαμάρι τίποτα ο Γ.Σιγάλας ή από λεπτότητα δεν ήθελε να τον εκθέσει.
Την μπουνιά του βρώμικου Μπούλοκ την είδαν με την τέταρτη φορά
Κάποια στιγμή οι φίλοι του Ολυμπιακού τραγουδούσαν εν χορώ το “…στη Βασιλακόπουλε” και οι Έλληνες του πάγκου της Ρεάλ άρχισαν να ψιλογελάνε με το σύνθημα αυτό. Ο Λάζος στη συνέχεια συγχρονίστηκε με την εξέδρα τραγουδώντας και αυτός το συνθηματάκι. Δεν πήρε χαμπάρι τίποτα ο Γιώργος Σιγάλας ή από λεπτότητα ….
Δεν έχω να σχολιάσω κάτι άλλο για την περιγραφή του παιχνιδιού.
Θα ήθελα να παραθέσω το ακόλουθο χωρίο που έγραψε ένας φίλος του μπάσκετ αναφορικά με την περιγραφή του αγώνα Μπανταλόνα – Cajasol:
“Μας χαροποίησε το γεγονός ότι για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα είδαμε αγώνα της Penya στην ελληνική τηλεόραση αφού το ματς μεταδόθηκε από το ΣΠΟΡ+. Καλό θα είναι όμως οι δημοσιογράφοι που γνωρίζουν επιφανειακά το ισπανικό μπάσκετ, να μην προχωρούν σε επίδειξη γνώσεων γιατί πέφτουν σε λάθη. Στην αναμέτρηση της Παρασκευής, ακούσαμε ότι ο Αίτο Γκαρθία Ρενέσες μιλάει με τον βοηθό του Σίτο Αλόνσο, τη στιγμή που μιλούσε με τον μάνατζερ της ομάδας, Νταβίντ Γκαρθία. Θα μου πείτε ότι πολλοί το άκουσαν, κανένας δεν το κατάλαβε. Εμείς όμως είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε τη συγκεκριμένη παρατήρηση. Επίσης, φέτος η ιστοσελίδα της Lliga ACB έχει βίντεο με 2-3 λεπτά από όλους τους αγώνες. Καλό είναι οι 2-3 δημοσιογράφοι της ΕΡΤ στο ΣΠΟΡ+ που έχουν την ευθύνη μετάδοσης των αγώνων, να αφιερώνουν μερικά λεπτά και να τα βλέπουν, ώστε να ακούν και να μαθαίνουν τα ισπανικά ονόματα.”
21 Μαρτίου 2008 σε 0:49
Καλα τα λες φιλε.
ΟΚ, απεργουνε οι δημοσιογραφοι, βρες αλλη λυση η κανε μεταδωση με φυσικο ηχο, μην πας αμεσως στην ευκολη λυση…
Ο Σιγαλας τι να σου κανει? Μετα απο 20 χρονια στα παρκε καλειται σε μερικους μηνες να σηκωσει πανω του μια ολοκληρη μεταδοση… χωρις την παραμικρη δημοσιογραφικη εμπειρια.
Καλα χαθηκαν αλλοι παικτες να σχολιαζουν εκτος απο τον Νακιτς?
Π.χ. Φασουλας? Αφου ειπαν πως ολη η ομαδα του 97 ηταν στο ΣΕΦ για να τιμηθει, λογικα θα ηταν κ ο Φασουλας, που ο ανρωπος εχει κ καποιο μορφωτικο επιπεδο… οποιοσδηποτε τελος παντων που μιλαει τα Ελληνικα σωστα, οχι πως φταιει ο Νακιτς, αλλα αυτοι που τον εξεθεσαν…
23 Μαρτίου 2008 σε 14:33
ο φΑΣΟΎΛΑς ΈΧΕΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΌ ΕΠΊΠΕΔΟ? ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΕΩΣ ΠΟΥ? ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ?
26 Μαρτίου 2008 σε 22:26
Σωστός ο alexander cubrilo 7. Για πες κιάλλα επί του θέματος…
28 Μαρτίου 2008 σε 15:11
o FASOULAS pige sthn Amerikh na spoydasei kai to mono poy ekane itan na doyleyei san parkadoros
28 Μαρτίου 2008 σε 15:15
Το γήπεδο της Μάλαγα λέγεται Καρπένα και όχι Καρπένια που έλεγε ο κύριος Κατέβας
Επίσης Σονσέκα και όχι Σόνσεκα που έλεγε ο κ. Μελάγιες
9 Νοεμβρίου 2008 σε 14:40
Χθες που παρακολουθούσα το παιχνίδι Ολύμπια – Άρης σε κάποια στιγμή Μπάρλος και Σουλτζ πέφτουν αγκαλιασμένοι στο παρκέ. Η κρατική τηλεόραση δείχνει ριπλέι το οποίο πιάνει την αρχή της φάσης και όχι το τελείωμα στο οποία φαινόταν κάτι να τρέχει.
Σχολιάζει ο δημοσιογράφος ότι είναι εξαιρετικό το σφύριγμα του διαιτητή στο οποίο έδωσε αντιαθλητικό και στους δύο παίκτες. Απο μια άλλη μακρινή κάμερα όμως φαίνεται ότι στο τελείωμα της φάσης ο Σουλτζε απωθεί, σπρώχνει όπως θέλετε πείτε το αφού προηγουμένως έχουν αλληλοαγκαλιαστεί και πέσει κάτι.
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως ένας δημοσιογράφος χωρις να δει ολοκληρωμένο το ριπλει βγάζει συμπέρασμα διατυμπανίζοντάς το με βεβαιότητα.
9 Νοεμβρίου 2008 σε 17:10
Στο Τσιμπονα-Ολυ ο σχολιαστης αποκαλεσε χαζο τον Κους.
10 Νοεμβρίου 2008 σε 20:11
Γενικά το επίπεδο των Ελλήων σχολιαστών αγώνων μπάσκετ είναι τραγικό. Πήγα στη Λάρισα για το ματς Ολύμπια-Άρης. Μόνο έπρεπε να δείτε πως συμπεριφέρονταν πριν το ματς οι “δημοισιογράφοι” . ο Χατζηγεωργίου, με ύψος 100 καρδιναλίων, σκουλαρίκι στο αυτί και όλη την ώρα χάιδευε την πλούσια του κώμη. Αγκαλιές και φιλιά με τους υπεύθυνους των ομάδων. Ο Τραινταφύλλου Λαρισαίος γαρ, είχε το ρεπορτάζ της Ολύμπιας και βέβαια προβάλει τις θέσεις της ομάδας. Όσο για τον μέγα σχολιαστή Γ. Λημνιάτη, με σχισμένο τζιν, έκανε “υποδείξεις” στον καμεραμάν να τον παίνρει από τη μέση και πάνω. Το μεγάλο γέλιο βέβαια πέφτει στους αγώνες του ισπανικού πρωταθλήματος, της λεγόμενης Λίγκας ΑΣΕΜΠΕ και όχι ΑΘΕΜΠΕ όπως είναι το σωστό. Εκεί γίνεται το έλα να δεις. Θυμάστε σε ένα ματς νομίζω της Μάλαγας πριν 2 ερβδομάδες που εμφανίστηκε ένας περίεργος στην περιγραφή και θύμιζε τον Φίλιππα Συρίγο στις αρχές της δεκαετίας του 1980? Έλεος πια, τι άλλο θα ακούσουμε. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι ο κ. Περπερίδης είναι σταθερός στις απόψεις του. Θυμάστε τι έλεγε πέρυσι για τον Λιουλ της Ρεάλ? Φέτος, τον θεωρεί τον πιο βελτιωμένο. Φέτος, θάβει γενικότερα τι Ρεάλ. Και οι εκφράσεις του “είναι ώρα να πάει στον πάγκο” για κάποιον παίκτη που έχω ακούσει δύο φορές να το λέει, είναι όλα τα λεφτά. Τον Μουμπρού δεν τον είχε για άχρηστο? Εννοείται πως ναι, αφήστε που τον έλεγε μούμπρου μέχρι και π΄ρυσι και ο παίκτης παίζει σε τοπ επίπεδο από το 2000. Φυσικά, φέτος έμαθε ότι η base line λέγεται γραμμή βάσης και όχι βασική γραμμή. Αν και μερικές φορές ξεχνιέται και κάνει πάλι το τραγικό λάθος… Συνέχεια τις επόμενες ημέρες … θέλω λίγο χρόνο μέχρι να θυμηθώ άλλα μαργαριτάρια.
11 Νοεμβρίου 2008 σε 0:16
Για να κάνω και τον συνήγορο του διαβόλου για τον Περπερίδη όπως έχω ξανακάνει στο παρελθόν λανθασμένα έπειτα και από λάθος πληροφορίες, δεν εκθείασε τον Λιουλ στο παιχνίδι κόντρα στην Πένια. Ίσα ίσα που είπε ότι με κουμανταδόρους τους Λόπεθ, Λιούλ δεν έχει και πολύ μέλλον η Ρεάλ(το νόημα αναφέρω).
Ήθελα να παραθέσω ένα σχόλιο για τον Ασπρούλια και για το άρθρο του: http://www.superbasket.gr/asproulias/?p=11
Είμαι θιασώτης του ωραίου και μοντέρνου μπάσκετ όπως ορίζω εγώ το μοντέρνο!! Θεωρώ το παραπάνω άρθρο άστοχο και άκομψο για τον Ματζόν. Θέλω να ρωτήσω τον κύριο Ασπρούλια αν η άμυνα που παίζει ο Άρης με τον Ματζόν είναι προϊον ψυχολογίας ή προπονητικής διδαχής; Νομίζω ότι τα αποτελέσματα του συγκεκριμένου προπονητή στην ΕΛλάδα δεν δικαιολογούν το συγκεκριμένο άρθρο. Και εμένα δεν μου αρέσει ένα παιχνίδι όπως αυτό ανάμεσα στον Άρη και την Ολύμπια αλλά ….
21 Νοεμβρίου 2008 σε 0:50
Λίγο είδα χθες το τέλος του αγώνα ΠΑΟ – Πανελλήνιος και με έπιασε η ψυχή μου με αυτά που άκουσα.
Χατζηγεωργίου: “Μάλλον άστοχος ο Περπέρογλου (είχε 0/6 περίπου σε εκείνο το σημείο)!!”
Διάβασα στο http://doubleteam.wordpress.com/2008/11/14/%CE%BC%CE%B5-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B3%CE%BB%CF%8E%CF%83%CF%83%CE%B9%CE%B1/#comments
ότι είπαν από τα μικρόφωνα: “το σύγχρονο μπάσκετ παίζεται χωρίς βαρύ ψηλό όπως ο Πέκοβιτς” !!!
Διαμαντίδη και Τσαρτσαρή ως “τους πιο σταθερούς παίκτες του ΠΑΟ τα τελευταία χρόνια”
Νομίζω ότι πέρισυ στον Τσαρτσαρή θα μπορούσε να δοθεί ο τίτλος του βαρόμετρου αλλά “διαχρονικά” δεν δικαιούται να λάβει τον τίτλο του σταθερού.
Λέτε η υπεροχή του Αντέννα στα μπασκετικά νούμερα να οφείλεται και στους σπίκερ; Δικαιώνεται άρα ο Καρύδας;
4 Φεβρουαρίου 2009 σε 18:23
Εγω βασικα θελω να παραπονεθω στην κρατικη τηλεοραση γιατι το sport plus δεν πιανει στην μιση ελλαδα (πχ εγω μενω ροδο) και δεν μπορουμε να δουμε acb και nba ουτε για πλακα!
4 Φεβρουαρίου 2009 σε 18:32
α και κατι αλλο επειδη γραφω ολους τους αγωνες του κολοσσου και τους παρακολουθω και σχεδων παντα σχολιαζει ο χατζηγεωργιου ηθελα να πω οτι…..
…..δεν τον αντεχω αλλο μιλαει λες και ειναι φαστ φοργουορντ και λεει συνεχεια σε ολους τους αγωνες απο 2 και 3 φορες τα ιδια κλισε!!!
καλα που ειναι και ο λημνιατης και σωζει καπως την κατασταση
4 Φεβρουαρίου 2009 σε 19:23
Χατζηγεωργίου: “Μάλλον άστοχος ο Περπέρογλου (είχε 0/6 περίπου σε εκείνο το σημείο)!!”
ή το άλλο που λέει σχεδόν σε κάθε αγώνα
“Αυτός ο ….. ξέρει τα βασικά του μπάσκετ (για ένα παίκτη που στο συγκεκριμένο παιχνίδι βγάζει μάτια)!!!
Είναι γεγονός ότι ένα ιδιόμορφο χιούμορ το διαθέτει ο Χατζηγεωργίου.
4 Φεβρουαρίου 2009 σε 22:00
Αυτό που συμβαίνει με το sport + είναι απαράδεκτο, ενώ σε κάποιες περιοχές έπιανε πριν 2 περίπου χρόνια χωρις αποδικωποιητή.
Για Χατζηγεωργίου οι επαναλήψεις του κουράζουν ενώ με τους συνεχόμενους ξενικούς όρους απομακρύνουν τους μη μυημένους στο άθλημα. Μια τα φίνγκερ ρολς, μια στο τρανζισν μια η ζον πρες, μια η μπειζ λαιν, μια ματς απ.
Τα βασικά του μπάσκετ αποτελούν ανέκδοτο!! Νομίζω έχει αναφερθει ότι γνωρίζει τα βασικά του μπάσκετ ο Χαριτόπουλος από σπικερ. Διαψεύστε με αν κάνω λάθος